DigiSinergy: Una din două firme care cumpără doar aplicații de digitalizare nu le va utiliza niciodată sau va renunța la utilizarea lor după mai multe încercări nereușite

Natalia Lepădatu. FOTO Clear Communications

Una din două firme din România care cumpără soluții software de digitalizare a business-ului, fără a accesa servicii adiacente, nu le va utiliza niciodată sau vor abandona utilizarea acestora după mai multe încercări nereușite, potrivit DigiSinergy, companie de tehnologie și expert în transformarea digitală a business-urilor. În lipsa personalului calificat, firmele nu sunt în măsură să gestioneze transformarea proceselor actuale, pentru a putea integra aplicații de digitalizare.

În același timp, 30% dintre companiile analizate folosesc aplicațiile de digitalizare cumpărate la o capacitate infimă, de numai 10%. În lipsa analizei de business, în cadrul căreia se stabilesc funcționalitățile și limitele soluțiilor achiziționate, companiile nu sunt în măsură să facă legătura între diverse funcționalități ale aplicațiilor și nevoile lor. Pe de altă parte, atunci când clienții beneficiază de suportul furnizorilor și în procesul de implementare, aplicațiile vor putea fi utilizate la o capacitate mai mare decât așteptările.

„Companiile din România se familiarizează cu digitalizarea și înțeleg că își pot transforma modelul de business dacă utilizează instrumente și tehnologii. Ne aflăm însă într-o etapă incipientă, unde prea puțini manageri și factori decizionali știu că digitalizarea nu se rezumă la achiziția unei aplicații, a unui soft. În digitalizare, one size does not fit all.

Cele mai multe dintre companii cumpără acum software fără o analiză de business prealabilă și nu vor personaliza niciodată soluția în acord cu nevoile, obiectivele și protocoalele interne. În plus, fără suport pentru implementare și adaptare la modul intern de lucru, soluția nu își va îndeplini scopul”, spune Natalia Lepădatu, cofondator DigiSinergy.

Rezultatele vor fi cele așteptate atunci când software-ul achiziționat este dublat de serviciile pre și postachiziție. Analiza de business, personalizarea soluției, implementarea și trainingul sunt obligatorii cu atât mai mult în companiile care nu au personal calificat pentru aceste etape.

Chiar și atunci când clientul îi comunică furnizorului de soluții care sunt așteptările în materie de digitalizare, calibrarea soluțiilor propuse de furnizor necesită o perioadă de rulaj pentru a atinge maximum de eficiență.

Poate exista o diferență între ce își dorește clientul și ce oferă aplicația inițial, chiar dacă au fost comunicate, agreate și implementate toate cerințele. Pe parcursul folosirii soluției, clientul va putea înțelege cu adevărat cât de multe aspecte poate îmbunătăți prin digitalizare și va solicita lucruri pe care le observă doar în proces și consideră că îi sunt necesare.

„La DigiSinergy, oferim soluții care rezolvă probleme și nu vindem doar aplicații. Pentru asta, avem nevoie să lucrăm împreună cu oamenii din compania clientului, care trebuie să participe la procesul de schimbare necesar în organizație pentru digitalizare”.

Despre DigiSinergy

Compania de tehnologie DigiSinergy își propune să pună în piață produse inovatoare, digitale, disruptive, care vor crea o sinergie cu utilizatorii, pentru a spori performanța afacerilor.

Între soluțiile dezvoltate de DigiSinergy se numără și aplicații de automatizare a proceselor de BackOffice și management, precum: InvOn, suită de soluții de tip Robotic Process Automation care folosește inteligența artificială pentru procesarea automată a facturilor; BankOn pentru reconcilierea automată a extraselor bancare, a borderourilor de la curieri și de la procesatorii de plăți și, respectiv, închiderea facturilor; PayOn, pentru managementul rapid al plăților (situația plăților curente și viitoare, emiterea automată a ordinelor de plată etc.); CashOn pentru urmărirea și previzionarea fluxului de numerar, precum și StocOn, pentru emiterea automată a comenzilor de aprovizionare și urmărirea stocurilor. Integrarea acestora cu ERP, CRM sau alte aplicații permite automatizarea fluxurilor, reducerea timpilor de lucru și eliminarea greșelilor, punând la dispoziția companiilor instrumente moderne și ușor de folosit.

Iar Dynamic Sales, soluția de tip ERP-CRM bazată pe roboți și inteligență artificială, destinată clienților mici și medii, înglobează întreaga suită de produse dezvoltate sub o platformă umbrelă, acoperind toate nevoile de digitalizare ale unei companii. Dynamic Sales este o soluție ideală pentru cei care doresc să aplice pentru fonduri europene pentru digitalizare, oferind un punctaj maxim datorită specificațiilor sale.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*