DigiSinergy investește 600.000 de euro și lansează Dynamic Sales, aplicație de tip ERP-CRM ce automatizează procesele operaționale din companii

Natalia Lepădatu. FOTO Clear Communications

DigiSinergy, dezvoltator românesc de software, finalizează o investiție de 600.000 de euro în lansarea aplicației de tip ERP-CRM Dynamic Sales, ce automatizează procesele operaționale din companii și contribuie la creșterea vânzărilor, prin reducerea / eficientizarea timpului alocat activităților neproductive. Dynamic Sales automatizează procesele, atât pe fluxurile de vânzare și de aprovizionare, cât și pe fluxurile contabile ale companiei.

Aplicația dezvoltată de DigiSinergy este de tip cloud privat și poate fi accesată, în siguranță, de pe ce orice tip de dispozitiv. Se bazează pe utilizarea unei serii de roboți (aplicații software care învață automat) care preiau o mare parte din task-urile operaționale, reducând timpul de lucru cu 70% – 95%, în multe cazuri, automatizând integral procesele, fără să necesite intervenție umană în 99% din timp.

Dynamic Sales folosește tehnologii moderne (RPA, Machine Learning, Artificial Intelligence), precum și algoritmi proprietari, rezultând astfel o soluție ultramodernă de hyperautomation ce poate fi personalizată rapid și la costuri reduse, având, astfel, un avantaj major față de alte aplicații.

„Dynamic Sales se adresează acelui segment de clienți care vor să-și modernizeze afacerea, dar nu știu exact cum. Dynamic Sales se adresează, în special, antreprenorilor mai vizionari, celor care cred că cele mai multe procese din cadrul firmei se pot automatiza. Dynamic Sales le oferă idei și soluții pentru automatizarea principalelor activități din firmă, de la cele administrative, până la cele de vânzare și aprovizionare. Dynamic Sales se află alături de cei care înțeleg că digitalizarea este unul dintre pilonii unui business solid, dar nu au neapărat o idee concretă despre cum să ajungă la rezultatul dorit”, spune Natalia Lepădatu, cofondator DigiSinergy.

Lansarea Dynamic Sales are loc în contextul creșterii interesului mediului de afaceri pentru soluții de eficientizare. Managerii și antreprenorii devin din ce în ce mai conștienți că performanțele lor și ale companiilor depind de implementarea noilor tehnologii digitale.

Potrivit Gartner, la nivel mondial, 90% dintre companiile mari vor aplica tehnologii de tip RPA (Robotic Process Automation) într-o formă sau alta până la finalul anului, piața urmând să depășească valoarea de 4,3 miliarde de dolari, cu un ritm anual de creștere de 33% până în 2029.

De asemenea, piața globală de ERP este estimată să crească de la 50,3 miliarde de dolari, cât era la finalul lui 2021, la 93,3 miliarde de dolari în 2028, având o rată anuală de creștere de 9,2%, potrivit unui studiu Fortune Business Insights. Iar creșterea acestei piețe este generată de cererea tot mai mare de soluții accesibile și eficiente din partea companiilor, în demersul lor de îmbunătățire a proceselor operaționale.

”Trendul este același și în România. Organizațiile mari, în special multinaționalele, au implementat deja procese RPA, iar organizațiile medii și mici au deschidere tot mai mare spre implementarea RPA. Creșterea procentuală este mare, pentru că pornim de la un număr redus de organizații care aveau deja implementate aplicații RPA la începutul anului 2022. Nevoile de business s-au schimbat și generează cereri noi, fie de funcționalități, fie de automatizări de procese. Aceste cerințe noi sunt o provocare pentru aplicațiile de tip legacy, construite pe tehnologii care nu țin pasul cu schimbările venite din piață”, mai spune Natalia Lepădatu, menționând că cererea de soluții ERP va crește semnificativ în perioada următoare, în special datorită apariției posibilității de finanțare a soluțiilor CRM, ERP și a software-ului la comandă prin PNRR, care va activa un segment latent de antreprenori, care nu au curajul (sau viziunea) să investească în propriul business.

Cum va evolua piața locală de soluții de tip ERP-CRM

Cât privește evoluția pieței locale de soluții de tip ERP-CRM, specialiștii DigiSinergy estimează, pentru anul acesta, o creștere cu 30% a nevoii de astfel de soluții, și o orientare către aplicații cu un grad ridicat de automatizare destinate firmelor care au o strategie de creștere coerentă. Astfel de soluții vor fi adoptate, cu preponderanță, în domeniile unde se prelucrează o mare cantitate de date, cum ar fi bancar, audit-contabilitate, asigurări, dar și de către firmele de distribuție și cele care operează magazine online, unde sunt cantități mari de date de prelucrat atât pe fluxul de aprovizionare cât și pe cel de vânzare.

Despre DigiSinergy

Compania de tehnologie DigiSinergy își propune să pună în piață produse inovatoare, digitale, disruptive, care vor crea o sinergie cu utilizatorii, pentru a spori performanța afacerilor.

Între soluțiile dezvoltate de DigiSinergy se numără și aplicații de automatizare a proceselor de BackOffice și management, precum: BankOn pentru reconcilierea automată a extraselor bancare, a borderourilor de la curieri și de la procesatorii de plăți și, respectiv, închiderea facturilor; PayOn, pentru managementul rapid al plăților (situația plăților curente și viitoare, emiterea automată a ordinelor de plată etc.); CashOn pentru urmărirea și previzionarea fluxului de numerar, precum și StocOn, pentru emiterea automată a comenzilor de aprovizionare și urmărirea stocurilor. Integrarea acestora cu ERP, CRM sau alte aplicații permite automatizarea fluxurilor, reducerea timpilor de lucru și eliminarea greșelilor, punând la dispoziția companiilor instrumente moderne și ușor de folosit.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*