Cum isi bate joc RCS-RDS de clientii existenti: Reducerea este de fapt o scumpire

Am primit un comunicat de presa care anunaa cu mare fast cum RCS & RDS a redus tarifele serviciului de Internet pentru clientii noi persoane fizice. Incepând cu 8 ianuarie acestia au posibilitatea sa achite cu 10 lei/luna mai putin.

OK, si clientii existenti?

“De asemenea, si clientii existenti vor putea sa beneficieze de noua oferta daca solicita schimbarea tipului de serviciu furnizat in prezent sau daca isi prelungesc contractul de servicii de internet fix Digi Net. Schimbarea tipului de serviciu furnizat precum si prelungirea serviciului existent se realizeaza pentru o perioada de 12 sau 24 de luni.”

Bun asa! Mi-am zis sa sun si eu la ei. Sunt client de 10 ani (3 ani pe noua adresa), asa ca mi-ar fi placut sa beneficiez de o reducere de pret sau de pachetul superior la acelasi pret.

Doar ca angajata RCS & RDS m-a lamurit cum sta treaba. Ca si client existent poti sa beneficiezi de reducere, dar stick-ul de net oferit gratuit devine taxabil.

Cu alte cuvinte, primesti pachetul superior de Internet si platesti mai mult cu 10 lei, nu ramane pretul acelasi. Asta e recompensa RCS & RDS pentru ca sunt client vechi si bun platitor?

Care e solutia acum? Reziliezi contractul si il faci din nou pentru a beneficia de noile pachete?

Ca sa ne intelegem: nu am ce sa le reprosez RDS din punct de vedere al retelei. Totul merge bine, doar ca astfel de practici menite sa avantajeze clientii noi si sa-si bata joc de cei vechi sunt gretoase.

5 Comments

  1. Hai sa-ti spun si eu povestea mea cu RDS:
    – sunt client RDS de n ani – practic de cand au venit in Baia Mare
    – mereu am avut abonamentul cel mai tare la internet
    – acum (cu tot cu TV (nu am HBO), telefoane si net) platesc cam 120-130 lei
    In general sunt multumit de ei – dar de cand sau facut mari (si au trecut la sistemul “Sunati la nr. afisat pe ecran …” treburile sau mai stricat) – inainte-l sunam pe Gigel si nu-l lasam sa plece de la mine pana nu-mi rezolva problema … in fine povestea este urmatoarea:

    Platesc mereu prin Internet banking
    La o plata (probabil dintr-o neatentie) am platit mai putin cu un ban (0.001 LEI)
    Dupa 2 luni (evident intr-o vineri seara) imi taie net-ul – aveti o restanta la plata – corect.
    Binenteles ca nu m-au avizat (n-au putut dovedi ca mi-au trimis un email de instiintare ca urmeaza a fi decuplat)
    In cele din urma m-am dus, f. politicos (la un domn X care ocupa o funtie Y (ceva manager)), cu o bancnota de 100 lei – mi-au facut chitanta pe acel un ban (nu au vrut sa platesc nimic), mi-au repornit net-ul, eu am insistat sa platesc, dar …. nu au avut sa-mi dea rest – ori eu insistam (un pic mai agresiv de data aceasta ) – va rog sa-mi dati rest-ul !

    Domnul X (i-mi zice): Va rog nu fiti absurd – pentru un ban ?!
    Replica mea o puteti deduce: Daca d-voastra puteti sa va comportati absurd pentru un ban atunci si eu pot …

    Dupa 15 minute in care se tot cauta o modalitate de a-mi da restul (si spiritele s-au mai calmat) mi-am luat chitanta pe un ban, am aflat ca Gigel nu mai lucreaza demult la ei si singura modalitate de a-mi rezolva problemele (viitoare) ramane : “Sunati la nr. afisat pe ecran”

  2. @Radu: interesanta poveste. Eu sunt curios daca decuplarea de la retea e facuta automat sau cineva s-a uitat si a vazut ca ai de platit 1 ban si a decis sa te decupleze.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*