cu si despre tehnologie in offline

v-am mai povestit de o revistuca foarte prost scrisa. azi mi-a mai venit un numar. la fel de aiurea. paradoxal, era plina de reclame pentru produsele microsoft. poate ca e … ieftina publicitatea la ei.

mai rau e ca baietzii fac review-uri la produse si tiparesc aiurea numele atit in titluri cit si in articole. este vorba despre eweek.

tot azi am primit si ultimul numar din revista Macworld. diferenta e de la cer la pamant. paginile sunt tehnoredactate bine, paleta de culori e facuta cu gust si pot sa zic ca am citit-o cu laptopul in fata. asta pentru ca erau linkuri dupa fiecare review sau produs, asa ca puteam sa aflu imediat amanunte despre subiectul in cauza. in plus, am gasit chestii de troubleshooting pentru Mac destul de utile.

de obicei, revistele care ii trec prin mana ajung la gunoi dupa o rasfoire de 5 minute. acum, nu numai ca am gasit ce sa citesc, dar si am pastrat-o pentru a lua la bani marunti articolele lungi, cu informatii mai multe.

si ca sa nu le dau numai laude – revista e in urma cu anumite subiecte (dar poate ca dureaza mult de la editor la tipar si mai apoi la cititor), iar selectia reclamelor publicate acolo ar trebui sa fie mai bine facuta.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*