Compania Zafit anunță un rebranding și o repoziționare pe piață după afaceri în creștere cu 90% în 2023

Claudiu Palaghiu. FOTO Zafit

Zafit, companie antreprenorială din Iași care furnizează servicii pentru amenajarea birourilor și a spațiilor comerciale, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 90% în 2023 față de anul trecut, până la peste 1,2 milioane de euro. În contextul creșterii companiei și, odată cu poziționarea ca furnizor de servicii de fit-out complete, compania ZAFIT a lansat o nouă poziționare și identitate de brand.

Din volumul total de business, 60% provine din domeniul birourilor și 40% din domeniul comercial, iar conducerea companiei Zafit estimează că ponderea veniturilor generate de proiectele de office va crește în anul 2024 în raport cu rezultatele din 2023. Un volum important de business a provenit anul acesta din marile oraşe ale ţării, precum Iași, București, Cluj și Brașov.

Cele mai importante domenii de activitate ale clienților Zafit din segmentul office sunt IT&C și automotive și sectorul din care provin cei mai numeroși clienți din domeniul comercial este retailul de modă – cu tot ce cuprinde acesta, îmbrăcăminte, echipamente sportive și încălțăminte.

Zafit a început activitatea în domeniul construcțiilor pentru amenajări interioare în anul 2017 și în contextul creșterii cererii, CEO-ul companiei a început să ofere clienților și alte tipuri de servicii destinate amenajării interioare (instalații și mobilier, de exemplu), iar acum oferă soluții complete de fit out (design, execuție lucrări și mobilare).

Numărul clienților Zafit a ajuns la 26 în 2023 față de un portofoliu total de 18 companii anul trecut, în timp ce numărul de proiecte se ridică la 42 anul acesta, în creștere în raport cu cele 37 de proiecte noi din 2022. În general, proiectele Zafit sunt complexe, de mari dimensiuni și clienții companiei aleg să implementeze mai multe proiecte de amenajări interioare pe parcursul aceluiași an.

În zona comercială, lucrurile au funcționat mai bine în 2023 decât așteptările inițiale și, potrivit Zafit, sunt în continuare liste de așteptare pentru spațiile comerciale din mall-urile mari din țară. În plus, noi centre comerciale urmează să se deschidă în anul 2024.

De asemenea, în domeniul office companiile se orientează spre spații mai mici și care promovează ideea de coworking. Astfel, angajații companiilor își pot programa vizita la birou să se întâlnească cu o parte dintre colegi în zile diferite și, evident, pot și lucra de la birou. Tendința de reducere a suprafeței totale a spațiilor de birouri și dezvoltarea zonelor de colaborare sunt trenduri care se vor accentua în anul 2024, potrivit Zafit. Companiile își vor deschide noi spaţii moderne de lucru în orașele universitare şi vom vedea în continuare investitori străini noi mai ales în orașele mari din țară, iar companii mari cu filiale în București și Cluj-Napoca se vor dezvolta și vor deschide birouri și în Nord-Estul țării.

“Prognoza mea este că segmentul office își va continua revenirea în anul 2024 și că tendința principală va fi spre o revenire  generală a angajaților la birouri. Nu degeaba mulți chiriași mari aleg să țină clădirile la un grad de ocupare de 20% în prezent și mizează pe revenire treptată anul următor. Cu siguranță, vom vedem o creștere a pieței românești de fit-out și în anul 2024. Conduc firma de 6 ani, am văzut o creștere continuă și sunt optimist pentru anul următor. În 2024 ne vom dezvolta mai mult în Iași și în județele din zona Moldovei în sectorul office și, cu siguranță, vom avea proiecte noi din domeniul comercial la nivel național”, declară Claudiu Palaghiu, Managing Director și fondator al companiei Zafit.

Proiectele de fit out ZAFIT au o abordare integrată și implică pentru clienți un proces fără bătăi de cap, StressFree FitOut, prin care firmele nu mai au niciun fel de grijă și lasă totul în sarcina furnizorului de design și mobilare. Practic, companiile rămân conectate la tot proiectul de fit-out, doar că nu se vor mai preocupa din cauza lucrurilor mărunte din procesul de implementare.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*