cafea pina peste cap

au luat-o razna baietzii astia de la fast-food-uri. mai nou, in state, toti se reprofileaza pe cafea. dupa ce au vazut ca starbucks vinde cu 4 dolari un pahar de “zeama” toti si-au rebrand-uit circiumile si relansat ofertele.

tonul a fost dat de mcdonald’s care a venit cu produse similare dar mai ieftine. acum am vazut fast-food-uri specializate pe produse din carne de pui ca fac reclama intensiv la nush ce mocacino si frapucino si alte … cino. nici macar nu stiu cum se scriu denumirile si nici nu ma tenteaza sa le gust. asta pt ca nu beau cafea…

acu din doua..una: fie starbucks da faliment in lupta cu baietzii mai ieftini, fie americanu bea din ce in ce mai multa cafea. ma tem ca a doua varianta e mai viabila…

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

2 Comments

  1. Nu, e mult mai complicat decat pare la prima vedere. McDonalds a deschis McCoffe ca o concurenta directa la Starbucks, e adevarat. Insa asta pt ca Starbucks si-a bagat picioarele in brandul lor in ultimii ani. In ziua de azi putini mai merg la Starbucks pt marca.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*