cafea pina peste cap

au luat-o razna baietzii astia de la fast-food-uri. mai nou, in state, toti se reprofileaza pe cafea. dupa ce au vazut ca starbucks vinde cu 4 dolari un pahar de “zeama” toti si-au rebrand-uit circiumile si relansat ofertele.

tonul a fost dat de mcdonald’s care a venit cu produse similare dar mai ieftine. acum am vazut fast-food-uri specializate pe produse din carne de pui ca fac reclama intensiv la nush ce mocacino si frapucino si alte … cino. nici macar nu stiu cum se scriu denumirile si nici nu ma tenteaza sa le gust. asta pt ca nu beau cafea…

acu din doua..una: fie starbucks da faliment in lupta cu baietzii mai ieftini, fie americanu bea din ce in ce mai multa cafea. ma tem ca a doua varianta e mai viabila…

2 Comments

  1. Nu, e mult mai complicat decat pare la prima vedere. McDonalds a deschis McCoffe ca o concurenta directa la Starbucks, e adevarat. Insa asta pt ca Starbucks si-a bagat picioarele in brandul lor in ultimii ani. In ziua de azi putini mai merg la Starbucks pt marca.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*