Brand Finance: eMAG, cel mai valoros brand românesc

Tudor Manea, director general eMAG

eMAG devine cel mai valoros brand românesc în clasamentul anual Brand Finance, depășind valoarea de 1 miliard de euro (1,027 milioane euro), în creștere cu 29% față de anul trecut, și marchează, în premieră, poziționarea pe primul loc în România a unei companii din domeniul ecommerce.

Potrivit raportului Brand Finance, cea mai mare firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand, valoarea brandului eMAG continuă să crească, odată cu veniturile sale și pe măsură ce brandul evoluează și se dezvoltă pentru a satisface cererile în schimbare ale consumatorilor: „Consumatorii devin tot mai familiarizați cu comerțul online în piețele cheie (România, Ungaria și Bulgaria), iar potențialul de creștere al brandului rămâne ridicat, chiar dacă sectorul online este foarte competitiv și în continuă schimbare”.

„Această recunoaștere reprezintă o confirmare a rolului transformator pe care comerțul online îl are în viețile oamenilor și ne motivează să ne continuăm investițiile accelerate în infrastructură și tehnologie pentru a susține evoluția stilului de viață al românilor și a transformării eMAG în ecosistem regional de ecommerce”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Odată cu evoluția accelerată a ecommerce în regiune și a transformării obiceiurilor de cumpărare ale oamenilor, eMAG a investit în servicii menite să le ofere acestora mai mult timp pentru lucrurile importante din viața lor, fie că vorbim de sănătatea, familie sau evoluție profesională.

Doar în ultimii doi ani, eMAG a lansat Genius, serviciul cu livrare rapidă și gratuită, cu obiectivul de a le oferi oamenilor o experiență de shopping cât mai facilă, iar cu ajutorul infrastructurii easybox, dezvoltată în toată țara de către Sameday, le-a oferit și mai multă flexibilitate pentru a-și putea ridica comenzile în orice moment al zilei, de oriunde. Mai mult decât atât, clienții eMAG beneficiază de soluții financiare flexibile, care le permit să achite produsele în mod eșalonat.

Pentru a extinde oferta din platformă și pentru a le oferi clienților o varietate cât mai mare de produse, eMAG investește în tehnologie și în susținerea antreprenorilor digitali care vor să facă comerț online prin intermediul eMAG Marketplace.  În acest sens, anul acesta, eMAG va finaliza automatizarea hubului său de la Joița, o investiție de 90 de milioane de euro care poate acomoda peste 1.000 de antreprenori care se înscriu în programul Fulfilment by eMAG. Această investiție se înscrie unui plan mai amplu, care se ridică la de 3,2 miliarde de lei până în 2024, prin care eMAG își propune să devină un ecosistem regional de tehnologie și comerț.

În fiecare an, compania de consultanță și evaluare de brand Brand Finance evaluează cele mai valoroase branduri globale, naționale și sectoriale. Cele mai valoroase 50 de branduri românești sunt incluse în raportul anual Brand Finance România 50.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*