Black Friday pe nervii (si banii) clientilor

A trecut Black Friday. Well, citeva saptamani de atunci, chiar. Pe bloguri apar cifrele de vanzari ale magazinelor online. Putini sunt cei care spun si chestiile neplacute.

Am sa incep eu. Am comandat un televizor de Black Friday. Am ales sa-l iau de pe AVstore.ro. Niciun semn pentru citeva zile (stiu, era weekend). Luni primesc un telefon si mi se spune ca televizorul nu este in stock. “Si cind vine? Nu vine!”

Deci am scapat ocazia sa-l iau “la oferta” de pe alte site-uri? Noroc ca la debo.ro era inca redus. A doua zi dupa amiaza il aveam deja livrat la usa.

Nu as fi vorbit despre asta daca nu primeam pe email de la un cititor fidel un email cu o situatie similara. De aceasta data, este vorba despre quickmobile.ro si bataia lor de joc trebuie prezentata si sanctionata. Iata ce scrie Gabriel Tomuta:

Sunt un cititor fidel al blogului tau, pasionat de produse Apple si, din pacate, sunt din Romania (Arad). De ce din pacate?…asta e si motivul pentru care iti scriu, cu speranta sa public supararea mea pe blogul tau, ca alte persoane sa nu pateasca ce am patit eu:

E vorba de nebunia de Black Friday si de quickmobile.ro. Dis de dimineata m-am trezit si am hotarat sa fac niste cumparaturi, cu toate ca nu aveam foarte mare nevoie…dar sa “profit” si eu, sa pot spune ca am cumparat ceva de Black Friday.

Avand in plan sa cumpar un Apple TV am si dat pe motoare de cautare sa vad unde gasesc. Am gasit la Quickmobile.ro. Repede am si cumparat ( pretul era de 300 lei ) si ca sa “beneficiez” de livrare gratuita am comandat si niste casti (tot la pret redus). Ca sa fiu sigur, am si platit produsele online.

De aici a inceput…distractia. Au trecut cateva zile: nici un semn din partea celor de la quickmobile. Doar au postat pe blogul lor “BREAKING NEWS: toate comenzile vor fi onorate”.

Au mai trecut cateva zile, comanda mea era “in asteptare”. Am trimis cateva mailuri, am incercat sa ii sun fara nici un rezultat. In final am reusit sa vorbesc cu o domnisoara de acolo, care a trecut comanda din “asteptare” in “validata” si m-a anuntat ca momentan e stocul 0 insa pe 15 decembrie aproximativ voi primi produsele ( asta a fost in 02.12 ), daca accept asa.

Am fost de acord, cu toate ca nu mi se pare normal sa comanzi ceva si sa astepti 3-4 saptamani . Dar sa trecem peste asta…

In dimineata asta ma suna o persoana de la quickmobile ca nu se mai poate aduce “acel model” ca nu sunt stocuri. La insistenta si intrebarea mea cum ca acel model, dupa cate stiu, inca se fabrica de catre Apple a raspuns ca oricum anul asta nu se mai poate livra si nu crede ca la inceputul anului se v-a putea).

In final am renuntat la comanda (si sper ca imi vireaza banii inapoi in cel mai scurt timp posibil). I-am rugat sa imi trimita macar castile din comanda si le voi plati ramburs. Raspunsul celor de la quickmobile a fost ca acele casti se afla pe stoc, insa, pentru a nu plati transportul sa mai aleg inca un produs… dupa care le-am multumit si am anulat toata comanda.

Daca cele enuntate de Gabriel sunt adevarate (si nu vad motive sa nu fie), atunci Quickmobile.ro isi bate joc de clienti. Eu as fi mers direct la OPC. Astept, cu nerabdare, o reactie din partea lor.

5 Comments

  1. quickmobile.ro… Pe scurt am cumparat un Nintendo Wii de la ei in anul 2009. Toate bune si frumoase pana am facut update de software! Dupa update primesc eroare 003. Caut pe tot netul si gasesc raspunsul clar, scurt si la obiect: “consolele care primesc eroarea 003 nu sunt originale, sunt contrafacute!!!” Am trimis consola in garantie, a stat pe la ei 3 saptamani dupa care o primesc inapoi cu raspunsul “Garantia nu acopera si defectiunile de software”. Am incercat sa le explic calm ca nu este defapt o problema de soft, ci consola in sine este de vina pentru ca este contrafacuta dar nu am primit niciun raspuns. Am fost la OPC, am facut reclamatie, iar dupa 2 saptamani primesc un raspuns cu un inteles cat se poate de simplu: “nu este vina celor de la quickmobile”…. Romania, jaf la drumul mare!!

  2. :), A fost o nebunie totala, mult prea multa reclama la cateva produse, daca Emag si Flanco au miscat ceva ( cateva sute de produse, printre care multe jocuri ), Altex a fost foarte slab iar DOMO………..penibil, am urmarit 10-12 site-uri la care reducerile nu depaseau 10%. Am reusit sa comand 7 produse de la Emag in primul minut de la deschidere, in min 2, deja nu mai aveai ce cumpara, au fost destul de promti si mi-au trimis a 2-a zi 5 produse ( 2-a le-au uitat in Bucuresti :) ). In final pot sa spun ca Black Friday a fost o mare dezamagire tipic romaneasca.
    Raspuns la intrebarea ta: cred ca o sa astepti mult si bine o reactie……..

  3. Am cumparat de black friday de la evo mag un antivirus Panda la modica suma de 19 Ron ,imediat dupa achizitionare am primit un e-mail pentru confirmare ,”produsul va ajunge la dumneavoastra in maxim 7 zile calendaristice ” . A trecut weekendul a venit ziua de luni deja au inceput sa soseasca mail-urile “vesti bune pana joi aveti produsul ” a sosit ziua de joi si nimic ,vinerea la fel sambata la fel ,insa sambata le -am dat un telefon sa-i intreb de produs ,ei spunandu-mi ca produsul se afla la sediul curierului ,am cerut un numar de telefon si i-am sunat pe cei de la curierat dandu-mi o veste soc ,nu numai ca produsul nu se afla in posesia lor dar nici comanda nu exista ,in final produsul a ajuns dupa 12 zile de la comanda eu ne mai reusind sa-l ridic deoarece plecasem din tara deja si asa amanad cu o zi plecarea pe motiv ca poate ,poate o venii si comanda .

  4. Vineri seara, mi’am comandat de pe Apple store iPadu, cu inscriptie pe spate…
    Marti era cu TNT la usa. Ciudat

1 Trackback / Pingback

  1. Google Analytics in viata reala | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*