Banca Transilvania surprinde placut

Cind credeam ca Sistemul bancar romanesc e pus numai pe furat, angajatii sunt prost scoliti si scopul lor in viata este sa iti ascunda comisioanele deja ascunse, iata ca mi se aduce aminte ca exista totusi urme de Customer Service si in Romania.

Da, vorbesc despre Banca Transilvania. In urma cu o saptamana va povesteam cum doua angajate ametite m-au facut sa-mi pierd increderea si mai ales rabdarea. Dar “Relatiile Publice” de la BT sunt pe faza si cind e vorba de bloguri. Pina la urma e vorba de imaginea lor, nu?

Banca Transilvania a citit de 3 ori postul de pe boio.ro, s-a ridicat din praf, s-a scuturat bine si a inceput sa citeasca articole, sa scotoceasca arhive si sa citeze articole si paragrafe. Pe scurt, cardul meu expirat va fi tinut in filiala din Constanta (ca prin minune) vo cinci zile dupa ce ajung eu acasa. La timp cit sa ma trezesc din jet-lag si sa plec la plimbare spre sediul lor.

In plus, cardul Visa Global (retras din oferta) va fi inlocuit cu unul care poate fi folosit international si care are aceleasi comisioane.

O singura intrebare am: Oare daca nu scriam cit de prost a fost tratata o persoana care vine in numele meu la banca si daca nu facem public faptul ca unii dintre angajatii Banca Transilvania nu isi stiu meseria ce se intimpla?

Sper ca in Romania Customer Service sa nu insemne doar o expresie invatate la “Management Training-ul” intern al unei banci. Nu vreau sa ajung sa sesizez ca sa fiu ajutat cu ceea ce mi se cuvine si nici sa fiu nevoit sa dau exemple pozitive din alte parti ca sa fiu inteles.

Si inca o intrebare pentru Banca Transilvania, filiala Soveja din Constanta: Ce face omul care asteapta sa-i intre pensia pe Card in fiecare luna si care constata ca i-au disparut banii? Omul caruia i se spune senin si datator de infarct:

“Nu aveti nimic in cont. Poate ca ati scos banii de pe card si nu va mai aduceti aminte…”

8 Comments

  1. Foarte bine pentru tine. Eu incerc de vreo trei ani sa ii conving ca serviciul BT24 (cel similar cu Raiffiesen Online) ar trebui sa functioneze si pe mozilla sau safari (sunt utilizator de produse Mac)dar pana acum nimic. II doare in basca si ma obliga indirect sa imi pun si windows ceea ce nu imi convine. Daca ii convingi sa faca treaba asta dau o tuica de Bistrita originala 100% :))

  2. @Leonard: am auzit de mizerii de genul asta. Nici BCR nu aveau pina in urma cu putin timp o aplicatie compatibila cu Mac. Hai sa vedem cu cine discutam… poate iese ceva.
    ps: nu beau alcool :)

  3. Eu am procedat direct m-am mutat la ING fara sa le dau explicatii si am pastrat la BT doar un cont in lei pentru urgente si pot spune ca unul din motive este ca pe acel cont pot primi bani din depunerile altor persoane indiferent de sucursala BT din Romania lucru imposibil acum la ING.

    Folosind in paralel ambele sisteme am si eu o intrebare catre BT cum se poate ca la ING daca transfer bani in contul altui client la ING nu platesc comision iar la BT da.

    In plus la ING daca transfer sume mai mari in tara sau strainatate comisionele sint acceptabile la BT simtitor mai mari.

    In plus in urma cu 2-3 ani am avut o problema cu un card BT in Germania pentru ca `au uitat sa ma anunte ca din motive de cica securitate au blocat preautorizarea asa cum lucreaza cei de la Rent a Car si ca daca nu sunam duminica la ora 18.00 la Call Center ul lor sa fac scandal probabil dormeam in Aeroport, cu precizarea ca la primul apel domnisoara a spus ca ce doresc (dezactivarea protectiei) este imposibil de facut duminica seara pentru ca sefii nu sint la lucru si doar luni, iar cind i-am precizat ca o inregistrez si ca daca nu imi pot inchiria masina in 60 de minute o sa le fac reclama in oras a spus ca ma suna in 20 de minute sa ceara aprobarea sefilor.

    Intreb si eu ca si Adrian doar facind scandal se poate rezolva nu pot fi tratati TOTI CLIENTII normal ?

    Cit priveste aplicatia BT 24 este una din cele mai proaste aplicatii. Merge doar cu IE chipurile din motive de securitate, actualizarile sint cu mari intirzieri (la ING sint in timp real).

    Leonard te sfatuiesc sa te muti la orice alta banca ce are aplicatia de internet bazata pe digipass pentru ca poti intra pe contul tau de la orice pc si din orice loc din lumea asta daca ai digipass ul pt ca BT nu o va schimba in curind.

  4. Ce se intampla cu omul care nu are blog si deci nu face reclama proasta? Este tratat cu acelasi fel de neprofesionalism cum ziceai initial. La agentia din Cluj Napoca (Manastur, cea care a fost jefuita) o angajata incompetenta n-a vrut nici cum sa-mi faca o tranzactie pe care o fac de foarte multe ori la alte agentii, pe motiv ca n-am nu stiu ce numar… N-am ajuns la nicio concluzie daca e vina mentalitatii in general ( a Bancii) dau doar mai sunt angajati care nu sunt scoliti destul. Am sa cercetez in continuare..

  5. Daca tot citeste si cineva de la BT pe aici, sa ma dumireasca si pe mine, cum se face ca pe hartiile care le-am semnat cand am deschis card-ul nu am vazut nicaieri ca atunci cand primesti salariul in cont ti se opreste o taxa de 6 lei, nu mai spun ca atunci cand am semnat hartiile am intrebat daca se mai plateste si alta taxa si tipa cu un zambet mare imi zice ca NU, NIMIC ALTCEVA. Si ca sa fie si mai nesimtiti, bani trimisi din Anglia vinerea trecuta au ajuns vinerea asta, prin transfer bancar instant si am platit taxa de 18 lei, explicatia fiind ca transferul s-a facut la URGENTA si aceeasi taxa i se aplica si angajatorului.
    Ce naiba a facut banca pentru banii astia?
    Nu cred ca mai exista asa ceva numit corectitudine.
    Iar BT 24 mi se pare o porcarie, cu prima ocazie o inchid.

  6. Subscriu si eu la problema cu BT24 pe Firefox. Eu am Linux si pentru a putea utiliza BT24 trebuie sa pornesc o masina virtuala cu Windows/IE8.

    Software-ul virtualizat nu merge prea bine pe PC-ul meu – care nu este chiar ultimul racnet, iar IE8 se misca incet ca de obicei. Cu alte cuvine, cand vreau sa utilizez BT24 trebuie sa ma inarmez cu rabdare.

    Daca BT24 ar merge pe FF ar fi PERFECT!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*