autoironie sau nu?

Microsoft si-a schimbat agentia de publicitate. baietii au raspuns mishto-urilor pe seama celor 20 de aplicatii existente in AppStore-ul marca Windows cu un clip funny.

Dar oare e autoironie sau doar un atac fin la adresa AppStore?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

2 Comments

  1. Un atac fin la adresa Apple, spun eu. Desi nu neaparat, se leaga mai degraba de aplciatiile aiurea de pe iPhone…
    Poate se desteapta si ei, ca pana acum au avut doar de pierdut, si asta doar datorita publicitatii (pentru ca, sa fim seriosi, nu conteaza ce sistem de operare faci, atata timp cat stii sa il vinzi).

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*