autocenzura si reclama in roblogosfera

[…] bloggerii romani au inceput sa fie mai atenti la continut. cauzele sunt diverse si le voi expune mai jos. din pacate totul a generat autocenzura. si nu e acea autocenzura sinonima cu bunul simt, ci e vorba de autocenzura similara cu teama de sefi sau cu mirosul banilor.[…]

practica asta e foarte folosita in presa locala si nu numai. atunci cind un client de publicitate iti accepta contractul si iti plateste reclama, o face stiind ca nu va fi atacat de catre jurnalisti in paginile ziarului. si atunci reclama se cheama spaga si autocenzura nu mai e autocenzura nu este altceva decit actiunea unui jurnalist manjit.

din pacate odata ce blog-urile devin mai vizibile si bloggerii incep sa simta mirosul banilor si uita principiile de la care au plecat atunci cind au inceput sa scrie. […]

citeste restul analizei pe blogul asociatiei media a bloggerilor romani – RoMediaBlogger 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*