Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării împlinește 3 ani

Caiac în Delta Dunării

Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării împlinește 3 ani. Asociația a apărut ca o necesitate, pe fondul lipsei unei strategii privind promovare integrată a destinației turistice, context în care o parte a industriei ospitalității tulcene a considerat că unitatea îi poate face mai buni, mai rezistenți, mai eficienți și așa a fost. De aici și motto-ul Asociației Delta Dunării – „Doar uniți suntem mai buni”.

“În acești 3 ani au existat și contestatari, care nu înțelegeau conceptul de parteneriat public-privat sau esența activității de promovare turistică sau care au încercat să ne atribuie un rol politic, dar cu mult mai mulți au fost cei care ne-au apreciat activitatea și care ne-au susținut, indiferent de vremuri sau funcții vremelnic ocupate.

Asociația Delta Dunării, cu pași mărunți, dar siguri, și-a dovedit profesionalismul, rezultatele vorbind de la sine, și, cu un buget redus în comparației cu asociații similare din țară, a asigurat destinației turistice o dezvoltare sustenabilă, abordând o promovare bazată pe protejarea patrimoniului natural și cultural al Deltei, definind o nouă formă de turism care înglobează toate caracteristicile eco ale destinației – „TURISMUL DELTAIC””, se arată în comunicatul Asociației de Management al Destinației Turistice Delta Dunării.

Anul 2020 a reprezentat piatra de încercare în existența asociației, în contextul celei mai mari provocări mondiale, Asociația Delta Dunării dovedindu-și o dată în plus utilitatea, prin asumarea responsabilității de a reprezenta industria ospitalității tulcene în dialogul cu Guvernul României, dar și prin cooptarea ca membru în cele mai reprezentative structuri naționale de turism – Alianța pentru Turism și Federația Asociaților de Promovare Turistică Din România. Calitatea de membru, inclusiv în Consiliile Directoare ale celor două structuri naționale, a asigurat industriei ospitalității tulcene o voce puternică, inclusiv la nivel decizional în turismul din România.

În cei trei ani de existență, Asociația Delta Dunării a organizat sau a fost partener în nu mai puțin de 54 de evenimente de promovare națională și internațională, iar destinația turistică a fost promovată prin 1350 articole, reportaje și interviuri în mass media regională, națională și internațională.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*