angajatii Romarg se trezesc din somn?

primesc un comentariu la postul despre Romarg. pentru ca autoarea respecta politica de comentarii, il accept. singura problema e ca replica lor vine dupa un an si 3 luni. Oare Romarg nu a avut acces la net sau nesimtirea lor i-a impiedicat sa se miste la timp?

cit despre comentariul in cauza, eu ii inteleg dorinta don’shoarei de a fi laudata de seful de deparament la sedinta, dar cred ca replica a venit prea tarziu ca sa mai conteze.

si o contrazic: da! acestea trebuie vociferate, pentru ca ele fac parte din realitate. realitatea unor servicii de mizerie. Normal mi se pare sa primesc scuze pe email si sa le primesc imediat. Nu dupa mai bine de un an. Va fac rau astfel de articole? nici o problema, va ofer eu o solutie: angajati de calitate si customer support pe masura.

Altfel, nu ma mai intorc sa cumpar de la voi. Sa inteleg ca v-au ajuns problemele economice si va cautati laude? E mai simplu sa faci o fapta buna la timp, decit sa incerci sa stergi urmele dupa un an si ceva…

si ca sa raspund la intrebarea din titlu, nu cred ca s-au trezit si nici nu se vor trezi prea devreme. cu o floare nu face … customer support.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

7 Comments

  1. ce texte are :))

    e chiar nu si-a dat seama ca mai rau face comentand,
    ca postul acela e de ceva timp -> nu mai e citit, dar comentand tu-l vei readuce in discutie.
    putina minte pe duduie.

  2. Unii ar spune: “mai bine mai tarziu decat niciodata” noi am spune: ” Oricand este binevenita o fapta buna in locul absentei ei iar un plus de valoare e bine primit oricand …chiar si in comunicare”

    Stim foarte bine ca primavara nu se face cu o floare, iar scopul comentariului nu a urmatit acest lucru, a vrut doar sa vocifereze faptul ca o situatie neplacuta din trecut nu reprezinta realitatea din prezent. Justificarea am considerat-o necesara chiar si dupa atata timp, fiind vorba de resursa umana sau inconvenientele pe care dezvoltarea le-a adus.

  3. mi-ar placea ca toti angajatii tuturor firmelor sa ofere servicii pe putin la fel de bune si frumoase pe cat pot sa vorbeasca in mailuri, sau in comentarii de genul celuia pe care l-a postat domnisoara daniela.

  4. @ Daniela:

    postul respectiv are o data. asa ca el reprezinta realitatea de la data respectiva. Nu am obiceiul sa sterg posturile. Daca situatia se schimba, revin eventual cu o completare. ceea ce am si facut acum si aici.

    dar daca tot s-a schimbat situatia, hai sa intram in amanunte: ce nu mergea atunci in Romarg si de ce merge acum? Fa-ma sa cred ca acum situatia e alta. Daca platesc acum cu un card de USA voi mai fi comisionat? dar daca voi cumpara 3 domenii de la voi, in aceeasi zi, primesc 3 facturi si automat sunt comisionat de 3 ori?

  5. Desi nu intentionez sa facem din acest spatiu unul de suport client, va pot confirma faptul ca la oricare din platile efectuate, clientii nu suporta nici un comision astfel, fie ca e vorba de o comanda fie ca e vorba de trei comenzi clientul va plati doar valoare aferenta facturii.

    Ce s-a schimbat de atunci? in primul rand echipamentele, s-a investit foarte mult in resursa tehnologica care pentru acest tip de serviciu este vitala, procedurile de lucru care au eficientizat timpul de raspuns la solicitarile primite si nu in ultimul rand s-a investit in resursa umana. Nu sustinem ca totul merge ca uns la ROMARG, mereu va fi ceva de facut si de imbunatatit, vorba scriitorului “treptele nu se vor termina; sub paşii tăi care urcă”, oricum consider ca experientele traite si percepute de clienti sunt cele mai relevante, pentru ca din fericire personalitatea ne caracterizeaza.

  6. @ Daniela:

    No offence, Daniela, dar cu ce te ocupi la Romarg? Esti poetul sau trainerul motivational al firmei?

    lasand gluma la o parte, astept sa vad care va fi situatia atunci cind/daca voi mai cumpara de la voi. pina atunci nu ma pronunt.

  7. Dupa cum am spus, experienta fiecaruia este cea mai relevanta iar cifrele vor confirma cum stau lucrurile, sutem convinsi ca nimeni, indiferent de aria lui de activitate, nu isi mai permite azi sa calce stramb daca isi doreste performanta.

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Romarg fac pe prostii ca sa fure clientii? | boio.ro
  2. Romarg - servicii slabe, romanesti | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*