36% reducere pentru cel mai dorit produs Miele de Black Friday

Black Friday. FOTO Miele

Pentru al treilea an consecutiv, clienții Miele nu mai trebuie să aștepte ziua de Black Friday pentru a afla de cereduceri pot profita. Cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium le oferă consumatorilor oportunitatea de a-și vota singuri produsele pe care și le doresc în cel mai important maraton de reduceri al anului. Cel mai votat produs va avea și discountul cel mai mare – 36%.

Experiențe premium cu economii de timp și bani

„Calificările” în campionatul reducerilor se încheie pe 6 noiembrie, iar până atunci clienții pot accesa pagina dedicată Miele, pentru a bifa topul dorințelor. Nu mai puțin de 35 de produse sunt incluse în lista de Black Friday, iar acestea vor beneficia de un preț tot mai mic pe măsură ce vor primi votul clienților.

Printre acestea se regăsesc și inovațiile din ultimul an, precum primul aspirator vertical fără fir Miele – Triflex HX1.

Confortul propriei locuințe, tot mai important în noua normalitate, devine și mai ridicat cu espressoarele de sine stătătoare, ce pot fi controlate din orice cameră a casei, prin aplicația Miele@mobile, astfel că ceașca de cafea perfectă este gata exact când își doresc utilizatorii. Și, tot pentru o locuință smart, clienții pot vota reduceri și la aspiratorul-robot Scout RX2, care îi va face să uite de procesul de aspirare manuală.

Nevoia crescută de igienizare a casei poate fi susținută și de cele mai avansate mașini de spălat rufe și uscătoare Miele, ce își reglează automat cantitățile necesare de detergent, balsam şi apă.

Două săptămâni de răsfăț

Dacă cel mai important discount va fi de 36% și va fi aplicat produsului cel mai dorit de către clienți, următoarele echipamente electrocasnice din top vor beneficia, de asemenea, de reduceri, în funcţie de numărul de voturi.

Maratonul Miele Black Friday începe pe 13 noiembrie și se încheie pe 30 noiembrie. În 2019, clienții au profitat de reducerile unice și au plasat peste 1.000 de comenzi doar în mediul online, în total fiind comandate peste 180 de tone de produse, în valoare totală de peste 13 milioane de lei.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*