Xiaomi și Leica anunță un parteneriat strategic pe termen lung: o noua eră a imagisticii mobile începe în luna iulie

Xiaomi și Leica anunță un parteneriat strategic pe termen lung

Xiaomi, lider global în producția de electronice de larg consum și produse inteligente, și Leica Camera, companie a cărei reputație legendară se bazează pe o lungă tradiție de calitate excelentă, tehnologii inovatoare și măiestrie germană, anunță oficial parteneriatul strategic pentru dezvoltarea imagisticii mobile. Primul telefon inteligent flagship realizat în colaborare de cele două companii va fi lansat în luna iulie a acestui an.

Fondată în 2010, compania Xiaomi se află în prezent pe locul trei al producătorilor de telefoane inteligente din lume. Încă de la fondare, Xiaomi a avut misiunea de a ‘construi în permanență produse uimitoare cu prețuri oneste pentru a oferi tuturor șansa de a se bucura de o viață mai bună prin intermediul inovației tehnologice’. Smartphone-urile sale și celelalte produse sunt comercializate în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. Prin consolidarea R&D și investițiile pe termen lung în tehnologie, Xiaomi a reușit să devină un lider important al inovației tehnologice la nivelul producției de produse inteligente de larg consum. Din punct de vedere al imagisticii, compania a avut progrese tehnice pe termen lung la nivel de lentile optice, cipuri, algoritmi, etc., precum și o viziune profundă asupra fotografiei pe mobil. Prin urmare, Xiaomi oferă experiențe fotografice extraordinare, aici fiind incluse portretele, scenele de noapte și instantaneele.

De peste 100 de ani, Leica Camera creează aparate foto și lentile performante care se ridică la nivelul așteptărilor comunității sale. Cu o inginerie optică avansată și o măiestrie remarcabilă, camerele Leica, ușor de recunoscut datorită elementului de branding ‘punct roșu’, sunt cel mai bun exemplu de tehnologie germană la un înalt nivel. Camerele Leica atrag în continuare noile generații de utilizatori care își doresc să se bucure de aceste adevărate capodoperei. Leica este o marcă apreciată atât de fotografi consacrați, cât și de tinere talente din întreaga lume.

Xiaomi și Leica împărtășesc aceeași viziune în privința imagisticii mobile. Ambele companii își propun să exploreze noi performanțe optice și experiențe fotografice în această nouă eră, prin progrese tehnologice și estetice avansate.

„Xiaomi își concentrează eforturile pe crearea experienței de utilizare supreme pentru toată lumea și și-a propus dintotdeauna să exploreze la maximum capabilitățile fotografice ale telefoanelor inteligente. Xiaomi și Leica își apreciază reciproc obiectivele și ideile, dar și celelalte atuuri pe care le au în industriile în care activează. Această cooperare va oferi un imbold puternic strategiei de imagistică Xiaomi. În timpul parteneriatului, toate aspectele la care cele două părți au lucrat, de la designul optic, reglarea orientării estetice, inovațiile tehnologice și până la filosofia produselor și a preferințelor imagistice, s-au corelat perfect. A fost o fuziune profundă, fără precedent”, spune Lei Jun, fondator, președinte și CEO al Xiaomi Group.    

„Este o onoare să anunțăm acest parteneriat strategic pe termen lung cu Xiaomi. Leica și Xiaomi sunt branduri globale premium și pe toată perioada acestui nou proces de cooperare, ambele părți au depus mari eforturi pentru a oferi o nouă eră a fotografiei pe mobil. Suntem convinși că primul smartphone flagship dezvoltat în comun la nivel imagistic va face vizibil progresul de pionierat al ambelor companii. Le vom aduce pasionaților de fotografie pe mobil o calitate excepțională a imaginilor, estetica clasică Leica, creativitate fără limite și vom deschide o nouă eră a imagisticii mobile”, adaugă Matthias Harsch, CEO al Leica Camera AG.   

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*