Xiaomi Mi Smart Band 5. FOTO Adrian Boioglu / boio.ro
Oficialii Xiaomi au anunțat că din trimestrul trei al acestui an produsele Mi se vor numi Xiaomi.
“Începând cu T3 2021, seria de produse Mi ale Xiaomi va prelua denumirea brandului, Xiaomi. Această schimbare va unifica prezența mărcii la nivel global și va elimina diferența de percepție dintre brand și produsele sale.
Produsele Xiaomi folosesc tehnologie de ultimă oră și oferă o experiență premium.
Produsele Redmi aduc inovația la un preț accesibil aproape de consumator și vizează un public mai tânăr. Această diferențiere este reflectată și de logourile actualizate, cu ambele logotipuri Xiaomi și Redmi subordonate logoului principal de brand.
Convenția de denumire a gamelor de produse – Xiaomi și Redmi – se va aplica în viitor și produselor ecosistem și IoT.”
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Fondată în anul 2013, compania Blue Lagoon Clean s-a poziționat încă de la început ca o deschizătoare de drumuri în industria curățătoriilor de haine. În 2018 a lansat cel mai […]
În 2022, cheltuielile românilor la restaurant, cafenea, pub sau fast-food vor fi cu peste 30% mai mari decât în 2021, depășind 7.5 miliarde de euro, un record absolut pentru industria […]
În cursul anului 2023, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale […]
Be the first to comment