Xiaomi Mi Smart Band 5. FOTO Adrian Boioglu / boio.ro
Oficialii Xiaomi au anunțat că din trimestrul trei al acestui an produsele Mi se vor numi Xiaomi.
“Începând cu T3 2021, seria de produse Mi ale Xiaomi va prelua denumirea brandului, Xiaomi. Această schimbare va unifica prezența mărcii la nivel global și va elimina diferența de percepție dintre brand și produsele sale.
Produsele Xiaomi folosesc tehnologie de ultimă oră și oferă o experiență premium.
Produsele Redmi aduc inovația la un preț accesibil aproape de consumator și vizează un public mai tânăr. Această diferențiere este reflectată și de logourile actualizate, cu ambele logotipuri Xiaomi și Redmi subordonate logoului principal de brand.
Convenția de denumire a gamelor de produse – Xiaomi și Redmi – se va aplica în viitor și produselor ecosistem și IoT.”
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
in goana dupa chestii naturale, americanii au inventat Cola Organica. nu are cofeina, nu are zahar, nu are chimicale si nici gust de cola nu prea are. are insa o […]
Alianța pentru Turism solicită ridicarea restricțiilor pentru evitarea unui colaps general al economiei, menționând că sectorul ospitalității a fost unul dintre cele mai afectate de criza pandemică. Alianța pentru Turism […]
PrestaShop, platformă de comerț electronic aflată în top 3 la nivel global, a depășit pragul de 6.500 de magazine online active, în România, și decide să-și extindă activitatea locală prin […]
Be the first to comment