Xiaomi a avut o creștere de 119% pe piața din România, în trimestrul 4 din 2021  

Magazin Xiaomi. FOTO Xiaomi

Xiaomi, lider global în tehnologie, a înregistrat în trimestrul 4 din 2021 o cotă de piață de 21% a unităților livrate și o creștere de la un an la altul de 119%.

Totodată, raportul Canalys pe întreg anul 2021 arată că Xiaomi a obținut în România o creștere anuală de 139%, ajungând la o cotă de piață de 22% a numărului de telefoane inteligente livrate.

Compania se menține pe prima poziție a producătorilor de telefoane inteligente în Europa Centrală și de Est, în ultimul trimestru al anului trecut, cu o creștere de la an la an de 16% și cu o cotă de piață de 28% a numărului de unități livrate în trimestrul 4 din 2021, potrivit celei mai recente analize de piață publicate de Canalys.

De asemenea, la nivelul întregii Europe, Xiaomi a înregistrat în trimestrul 4 2021 o creștere de 11% în comparație cu aceeași perioadă din 2020 și o creștere anuală de 30%.

„În 2021, Xiaomi a mers la nivelul următor și a vizat creșterea în segmentul premium prin lansarea unor telefoane high-end, precum cele din seriile Xiaomi 11 și Xiaomi 11T. În ceea ce privește preferințele din România, pe lângă flagship-uri, modelele din seria Redmi Note 10 s-au bucurat de o mare popularitate. Xiaomi are o abordare a pieţei diferită şi un model de business diferit. Misiunea noastră este ‘inovaţie pentru toată lumea’, ceea ce se traduce în produse extraordinare la preţuri corecte”, a spus Andrew Wong, General Manager Xiaomi CEE & Nordic.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*