Vânzări record de cosmetice, în plină pandemie, pentru brandul românesc Cupio: 15 milioane de euro doar în 2021

Raluca și Răzvan Ștefănescu

Cupio, brandul românesc ce comercializează produse cosmetice profesionale se bucură de o popularitate tot mai mare, atât la nivel național, cât și internațional. Acesta a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, iar în primul trimestru al anului 2022 tendința de creștere s-a păstrat.

Compania a deschis în această perioadă 21 de magazine în România. Înființată în urmă cu un deceniu, a devenit un furnizor principal de cosmetice pentru saloanele de înfrumusețare din țară. Produsele brandului au ajuns și în afara granițelor, prin intermediul principalilor distribuitori autorizați din Italia, Germania, Belgia și Danemarca.

„Chiar dacă, la nivel de cifre, anul pandemiei a arătat bine, asta nu înseamnă că provocările au lipsit. Pandemia și-a pus amprenta atât în ceea ce privește comportamentul de cumpărare, cât și în ceea ce privește bugetul de investiții și nevoia de regândire a businessului”, a declarat Răzvan Ștefănescu, Director General al Cupio.

Totul a început cu o investiție de 10.000 de euro în urmă cu 10 ani

Cupio s-a lansat în 2012 și, încă de la început, a comercializat produse și instrumente profesionale pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj și îngrijirea corpului. Businessul început de Raluca și Răzvan Ștefănescu  printr-o investiție de doar 10.000 de euro în platforma www.cupio.ro, prin care erau comercializate în principal oje și lacuri pentru unghii, dar și produse de îngrijire a corpului, a dobândit o notorietate din ce în ce mai mare, odată cu dezvoltarea portofoliului de produse și a serviciilor oferite clienților.
Nu cu multă vreme mai târziu, primul magazin fizic, de tip insulă, se deschidea la Arad. Iar mai apoi, Cupio a început să intre în saloanele de frumusețe, unde comercializa lacuri de unghii clasice, geluri UV, oje semipermanente, instrumente de manichiură și aparaturi indispensabile pentru tehnicienii de unghii.
După un an de activitate, Cupio a ajuns la șapte angajați, trei magazine fizice și o cifră de afaceri de 120.000 de euro, iar acum, la 10 ani de la lansarea pe piață, compania a ajuns să înregistreze o cifră de afaceri de 15 milioane de euro.
Cunoscut de la început ca principal furnizor de produse pentru manichiură, Cupio a continuat pe parcursul anilor cu diversificarea gamei de produse. Astfel, în 2016 a început să lucreze la dezvoltarea liniei de make-up, odată cu lansarea genelor false Cupio Lash. Imediat după, a introdus în portofoliu alte zeci de alte produse profesionale pentru machiaj – palete de farduri, rujuri și creioane de buze, produse pentru machiajul sprâncenelor și pensule profesionale.
În prezent, la un deceniu de la lansare, Cupio deține 21 de magazine în orașe mari din România precum București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Târgoviște, Brașov, Sibiu, Arad, Craiova, Ploiești și Galați.
Extinderea internațională este un alt vis care prinde contur tot mai mult, astfel că în prezent produsele Cupio sunt comercializate în țări precum Germania, Italia, Danemarca, Belgia, prin intermediul distribuitorilor autorizați.
De asemenea, un obiectiv deosebit de important pentru anul 2022 este lansarea site-ului international Cupio, care va fi disponibil în limba engleză și prin intermediul căruia produsele brandului vor putea fi comandate de pretutindeni.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*