Un nou brand exclusivist de bijuterii în portofoliul CELLINI 

Un nou brand exclusivist de bijuterii în portofoliul CELLINI

După mai bine de 20 ani de experiență în comercializarea ceasurilor și bijuteriilor în România, CELLINI adaugă în portofoliu un brand nou pe piața autohtonă – brandul elvețian de bijuterii exclusiviste Henri Maillardet.

Henri Maillardet își extinde astfel prezența internațională anunțând parteneriatul cu CELLINI România prin colecții exclusiviste de bijuterii cu diamante și pietre prețioase. Brandul aduce o viziune inovatoare prin creațiile din colecțiile proprii, propunând piese ce îmbină designul modern cu valorile clasice în materie de bijuterii. Inspirat de inventatorul și artistul elvețian Henri Maillardet, autor al primelor mecanisme automatone din istorie ce au deschis calea către robotica modernă, brandul își propune să seteze un nou nivel în domeniul creației de bijuterii.

Inovație și exclusivitate – modele unice de bijuterii din aur 18K cu diamante și alte pietre prețioase, vor fi disponibile exclusiv la CELLINI

Colecțiile brandului îmbină eleganța clasică, simbolurile universale și inspirația venită din artă și tehnologie în creații deosebite, în serie limitată.

Sub sloganul Return to Exclusivity, Henri Maillardet aduce pe piața din România colecții de Design Jewellery și High Jewellery care ilustrează simboluri ale feminității, iubirii, frumuseții sau infinitului într-un mod inovator. Bijuteriile sunt lucrate manual în aur alb, galben și roz de 18K și decorate cu pietre prețioase de o frumusețe unică: diamante, safire, rubine, smaralde și tanzanite.

“Am acordat întotdeauna o atenție deosebită selecției de branduri din portofoliu, lucru care se traduce astăzi, pe segmentul de bijuterii, într-o colecție amplă care reflectă exigențele clienților noștri. Brandul Henri Maillardet atrage atenția prin valorile deosebite și perspectiva avangardistă asupra creației de bijuterii. Credem în viziunea exclusivistă pe care o propune brandul și în faptul că este un moment oportun să acceptăm invitația acestuia de a regăsi acea formă de exclusivitate și selectivitate care caracterizează piața bijuteriilor de lux”, declară Dragoș Nicolae, General Manager CELLINI Group.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*