Twitter inteles gresit

Am inceput in ultima vreme sa am mai multi follower pe twitter care nu fac altceva decit sa intrebe chestiuni legate de iPhone. E cu atit mai rau ca ei intreaba despre lucruri deja scrise aici, deja discutate in comentariile diferitelor posturi sau la pagina de Suport Tehnic pentru iPhone.

Hai sa ne intelegem: daca ma intrebi ceva despre iPhone pe Twitter iti voi raspunde poate odata, sau iti dau un link. Daca vei continua la inceput te ignor, apoi iti dau block. Nu mi se pare corect pentru ceilalti urmaritori sa fac Suport Tehnic pe twitter si sa raspund la zeci de intrebari in citeva cuvinte. Ei ce vina au?

Gresesc?

7 Comments

  1. Nu gresesti. Daca apeleaza la pagina de Suport pt Iphone, poate gaseste raspunsul pentru ca deja a mai intalnit cineva problema, poate ii raspunde cineva mai repede (pt ca probabil nu stai 24 din 24 la calculator). De ce sa nu afle si ceilalti utilizatori cu ce probleme ne putem intalni si sa le prevenim.
    Intreaba o persoana -> raspunde Adrian sau altii -> beneficiaza toata lumea !

  2. Dupa ce am “testat” aproape toate aplicatiile free, am ramas la TwitterFon. Nu are butoane/functii in plus, si e simplu. Probabil pe #2 as pune Tweet Deck, doar pt ca face sync cu aplicatia pt desktop.

  3. problema e ca multi nu stiu contextul in care au voie sa se afirme … nu cunosc ce inseamna twitter prea bine sau altele de genul asta. deci nu greseste nimeni. doar cel care nu vrea sa invete.

  4. Nu gresesti… dar eu (si cred ca nu sunt singurul) consider ca pagina de suport tehnic se misca foarte greu… poate o re-organizezi putin – s-au strans deja prea multe posturi pe o singura pagina. Chiar si pe un P4 3GHz, 2 GB RAM, IE8 abia incarca pagina – iar browser-ul se misca foarte greu chiar cand incerc sa scriu post-ul. Se misca cumva mai bine pe Mac ?!

  5. eh .. intotdeauna va fi asa ! aia ce face ala cum merge ma ajuti si pe mine ! de ce ? le e lene sa caute si prefera o metoda mai simpla ! U !

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*