Twispay a procesat, în 2022, peste 1 milion de tranzacții reușite cu cardul

Augustin Dobre. FOTO Twispay

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care operează sub brandul Twispay, a procesat, în anul 2022, peste 1 milion de tranzacții reușite cu cardul, cu peste 50% mai mult față de 2019. Valoarea tranzacției medii a fost de aproximativ 200 de lei.

“Faptul că am înregistrat mai multe tranzacții decât în oricare dintre anii anteriori, ne demonstrează că soluția noastră de plată este într-o etapă de adopție, în care tot mai multe magazine aleg să proceseze cu noi, în timp ce clienții existenți își cresc volumele acceptate prin platforma Twispay. Scăderea valorii medii de tranzacție de la 70 de euro în 2021, la aproximativ 40 de euro, în 2022, este, de asemenea, un simptom al diversificării portofoliului nostru de clienți, care a crescut anul acesta cu 25%. Înrolarea a noi magazine online, aflate la început de drum ne bucură deoarece știm că beneficiem de clienți cu potențial, alături de care creștem constant.”, declară Augustin Dobre, CEO Twispay. 

Principalele industrii pe care instituția financiară le deservește sunt cea de IT&C, asigurări, beauty, turism, F&B. Portofoliul de clienți Twispay este unul complex, care include companii de IT, furnizori de produse culinare (Fit4You Delivery, French Revolution), dispozitive și accesorii audio-video (AVStore), beauty (MyGeisha), utilități și multe altele. Instituția financiară poate gestiona atât tranzacții unice, specifice industriei de e-commerce, cât și tranzacții recurente, de tipul abonament.

“Furnizăm servicii de acceptare la plată atât pentru e-taileri moderni sau businessuri artizanale, cât și pentru start-upuri din zona de tehnologie, afaceri cu nevoi foarte clare și cu cerințe stricte, din punct de vedere tehnic. Acest lucru este posibil fiindcă toate soluțiile noastre sunt dezvoltate in-house. Astfel, avem resursele necesare să ne pliem pe specificațiile fiecărui client și să contribuim proactiv la identificarea și crearea celei mai bune soluții de plată.”, declară Ciprian Stoica, COO Twispay. 

Din punct de vedere tehnic, 2022 a fost anul în care Twispay a procesat independent primele tranzacții cu carduri Visa, folosindu-și licența de membru principal. Astfel, în prezent, acceptarea la plată și decontarea tranzacțiilor realizate cu carduri Visa se face direct de către Twispay, fără a necesita o altă instituție financiară intermediară. Pentru comercianți, noua procedură, semnificativ mai simplă, vine cu procese mai rapide de decontare.

În 2023, Twispay își propune o creștere a numărului de tranzacții procesate cu peste 20%.

În 2022, Twispay a înrolat XOXNO, primul său client din Web3

În 2022, Twispay a devenit partenerul de plăți al platformei de NFT-uri XOXNO, facilitând, astfel, achiziție de produse din universul Web3. Furnizând servicii de acceptare la plată a monedelor convenționale (cunoscute sub numele de FIAT), Twispay contribuie la transformarea achiziției de tokenuri nefungibile într-o practică deschisă publicului larg. Astfel, compania creează o punte de legătură între lumea tradițională și cea bazată pe tehnologia blockchain.

“Pentru noi, acesta este doar începutul. Suntem deja un disruptor al industriei de plăți, însă, pe viitor, ne propunem să ne poziționăm ca un jucător cheie în dezvoltarea noului ecosistem financiar.”, declară Augustin Dobre, CEO Twispay. 

În 2023, magazinele online vor pune accentul pe integrarea plăților în traseul consumatorului

Conform reprezentanților Twispay, tot mai mulți operatori de magazine online consideră procesarea plăților o parte importantă a traseului consumatorului, esențială pentru generarea de vănzări. De aceea, își doresc platforme de plată eficiente, care să permită hiperpersonalizarea experienței, să ofere acces la statistici despre clienți și să îi ajute să crească procentul de vânzări finalizate cu succes.

“Mulți dintre cei cu care discutăm consideră că este vital ca relația dintre instituția financiară și magazinul online să fie una colaborativă, bazată pe o bună înțelegere a modelului de business al clientului și a nevoilor specifice, fie că vorbim despre cele tehnice, operaționale, legislative sau financiare.”, declară Augustin Dobre, CEO Twispay. 

Pentru industria de e-commerce, cele mai mari provocări ale anului sunt cele legate de protecția datelor și a fondurilor.

“Ca instituție financiară reglementată de Banca Națională a României, Capital Financial Services, compania care deține brandul Twispay, implementează procese și proceduri stricte de KYC (know-your-customer) și AML (anti-money-laundering), care protejează comercianții de fraudă, spălare de bani și de alte riscuri asociate activităților online.”, închide Augustin Dobre, CEO Twispay. 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*