Turabo anunță că vrea să vândă în acest an 2 milioane de capsule în 27 de țări

Cafea Turabo. FOTO Sunday PR

O ceașcă cu optimism, iubire, relaxare, determinare și pasiune. Orice iubitor de cafea îți va spune că lucrul care îi face dimineața mai frumoasă este aroma și gustul unic al cafelei. Iar, Turabo știe foarte bine acest lucru, după o experiență de peste 7 ani în lumea cafelei.

În 2022, Turabo vine cu o nouă energie, un mindset plin de entuziasm. Pe lângă obiectivele de business care pun accentul pe inovație și e-commerce, unul dintre scopurile Turabo este să facă din savurarea unei cești de cafea cel mai frumos moment al zilei.

”Intrăm pe piața din Europa cu un nou concept de produse premium pe bază de cafea, începând cu cafea cu diferite arome în capsule, compatibile cu aparatele Nespresso. Ne-am propus ca în acest an să vindem peste 2 milioane de capsule de cafea. Oportunitatea de a fi prezenți în toate țările Uniunii Europene și de a vinde online cross-border încă de la lansare este posibilă datorită magazinului nostru online www.turabo.com.” au declarat Fondatorii Turabo.

Conceptul de flavoured coffee ce stă la baza noilor game de produse Turabo a cunoscut în ultima perioadă o creștere semnificativă la nivel mondial. Se știe că aroma cafelei îți produce instantaneu o stare de bine, îți dă energie pentru desfășurarea activităților de zi cu zi. Indiferent că o bei dimineața, la prânz sau după-amiază, aroma cafelei sigur îți dă acea doză de bună dispoziție necesară în fiecare zi, iar Turabo mizează pe acest aspect.

”Capsulele Turabo vin într-o gamă variată de arome:  Havana Rum, Dulce de Leche, Macadamia Nut, Vanilla, Caramel, Cinnamon, Hazelnut, Grand Marnier, Amaretto, Irish Cream, Oreo, Spicy Pilly Pilly, arome ce completeaza clasicele Espresso, Espresso Decaffeinato și Cappuccino. În plus, până la sfârșitul anului,  intenționăm să aducem alte 15 arome noi. Toate cele 30 de sortimente sunt compatibile atat cu aparatele Nespresso, cât și Dolce Gusto. De asemenea, sortimentele vor putea fi disponibile în formatul de cafea boabe și măcinată.” au menționat Fondatorii Turabo.

Piața cafenelelor de specialitate și a cafelelor cu arome unice a devenit una extrem de populară în România în ultimii ani și are un potențialul de creștere semnificativ. În acest an, echipa Turabo Coffee intenționează să vină cu o gamă nouă de produse pe bază de cafea unică la nivel european, rodul muncii ultimilor 3 ani.

”Venim pe piață cu ceva diferit și vrem să creăm ceva unic care, la fel ca aroma unei cafele proaspete, lasă o amprentă recognoscibilă asupra consumatorului de cafea, care gustă din sortimentele noastre. Credem că o cafea bună poate fi băută oriunde, atât acasă, cât la birou, indiferent de specialitatea pe care consumatorul o preferă.” au mai adăugat Fondatorii Turabo.

Sortimentele de cafea Turabo Coffee Capsules pot fi achiziționate online, prin intermediul www.turabo.com, livrarea se face în 60 de minute în București, prin flota proprie, și prin curierat în restul țării.

De asemenea, capsulele Turabo se găsesc și pe platformele Emag, Amazon, Tazz, Glovo și Bolt. Până la finalul anului, compania își dorește să se extindă prin deschiderea primului Flagship Store, cât și prin pătrunderea pe alte continente, astfel intenționează extinderea conceptului pe piața din America de Nord.

Turabo este un concept de cafea de tip capsule cu arome variate, fondat de către Familia Niculescu.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*