Telekom România oferă premii de mii de euro utilizatorilor aplicației mobile MyAccount

Telekom România

Telekom Romania organizează o nouă campanie cu premii săptămânale în valoare de mii de euro pentru clienții care utilizează aplicația mobilă de management a contului MyAccount Telekom.

Cei care folosesc aplicaţia mobilă MyAccount până la data de 30 mai 2021, inclusiv, pot câştiga telefoane iPhone 12, Samsung Galaxy S21 sau Samsung Galaxy A20s, Smart TV-uri UltraHD Philips, aspirator inteligent Xiaomi Viomi V2 Pro, boxe portabile şi alte gadgeturi în valoare de mii de euro.

Pentru a participa la campanie, clienții/utilizatorii trebuie să intre în aplicație, să își personalizeze contul și să realizeze din aplicație cel puțin una dintre operațiunile următoare: să reînnoiască abonamentul, să plătească cel puțin o factură, să reîncarce o cartelă Telekom sau să activeze factura electronică.

Astfel, după ce își reînnoiește abonamentul din aplicația mobilă MyAccount, un client poate participa la concurs și va afla pe loc ce a câștigat: un premiu săptămânal sau o șansă în tragerea la sorți lunară, unde marele premiu este reprezentat de un iPhone 12. Dacă a câștigat un premiu săptămânal, utilizatorul trebuie să completeze formularul de contact pentru validarea și expedierea premiului.

Pe de altă parte, dacă un client reîncarcă, activează factura electronică sau o plătește din aplicația mobilă, va putea accesa, după maximum o zi lucrătoare de la efectuarea oricăreia dintre cele trei acțiuni, secțiunea dedicată din Sumar Profil din aplicația mobilă MyAccount, unde va avea posibilitatea să intre în competiție și să vadă ce a câștigat: un premiu săptămânal (telefon mobil Samsung Galaxy A20s, sterilizator UV Samsung sau o boxă portabilă bluetooth) sau o șansă în tragerea la sorți lunară pentru unul dintre premiile lunare, un robot de aspirare, un televizor Philips sau un Samsung Galaxy S21. Și în acest caz, utilizatorul care a câștigat un premiu săptămânal va trebui să completeze formularul de contact pentru validarea și expedierea premiului.

„La Telekom, încercăm să transformăm relația cu clientul într-un câștig de ambele părți. Le-am oferit clienților noștri 999 de motive pentru a folosi aplicația mobilă MyAccount și continuăm, în fiecare zi, să o facem. Unul dintre ele este organizarea unor concursuri dintre cele mai creative. În trecut, am avut o campanie prin care utilizatorii trebuiau să răzuiască un loz digital cu o monedă Telekom digitală, pentru a vedea dacă au câștigat vreun premiu. Acea campanie a adus multă bucurie clienților care ne-au transmis în repetate rânduri aprecierile lor. Acum, acest copac plin cu gadgeturi de ultimă generație trebuie scuturat, tot digital, pentru a câștiga un premiu. Sper ca și această campanie să fie pe placul clieților noștri și să participe într-un număr cât mai mare. Îi invit pe toți abonații noștri să folosească aplicația mobilă cât mai des și să descopere multitudinea de surprize pe care le-am pregătit pentru acest an”, a declarat Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania.

Aplicația MyAccount este un instrument digital de administrare a serviciilor de telecomunicații cu ajutorul căruia clienții pot controla abonamentul de oriunde, oricând. Unul dintre principalele avantaje ale aplicației este faptul ca utilizatorii sunt în permanență legătură directă cu administratorii aplicației, prin intermediul recenziilor, al comentariilor, pe e-mail, la telefon sau al formularelor de feedback. Feedback-ul clienților a contribuit la îmbunătăţirea constantă a aplicației, pentru ca aceasta să răspundă cât mai bine nevoilor și așteptărilor acestora. Clienții pot plăti cu un singur clic facturi sau accesa opțiunea de reîncărcare, pot activa factura electronică, pot reînnoi planul lunar al abonamentului de mobil, pot accesa instrumente de diagnosticare și soluționare a incidentelor sau chiar discuta cu chatbot-ul Tim, asistentul digital care consiliază clienţii în procesul de achiziție de servicii și asigură suport tehnic.

Aplicația mobilă MyAccount este gratuită şi disponibilă oricărui client Telekom Romania care are acces la magazinele Google Play, App Store și Huawei App Gallery.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*