Telekom Romania lansează o nouă campanie care premiază utilizatorii aplicației MyAccount

Telekom Romania lansează o nouă campanie care premiază utilizatorii aplicației MyAccount

Telekom Romania a lansat o campanie cu premii săptămânale și lunare pentru clienții care utilizează aplicația de management a contului MyAccount Telekom. Cu acestă ocazie, campania detaliază cele 999 de motive pentru care un client poate descărca, personaliza și utiliza un astfel de instrument digital. MyAccount este una dintre cele mai apreciate aplicații de utilități din România cu un rating 4,6/5 pe Google Play și 4,3/5 App Store. Datorită uşurinţei în folosire, aceasta și-a dublat numărul utilizatorilor în acest an, comparativ cu 2019, iar numărul de instalări a înregistrat o creștere cu 77% tot în acest an.

Campania se desfășoară până pe 31 ianuarie 2021, iar premiile care pot fi câștigate sunt următoarele:

Lunar:

  • 2x Purificatoare de aer Xiaomi Mi Air Purifier 2H
  • 2x Telefoane mobile Apple iPhone 12
  • 2x Televizoare Philips 43PUS7555/12
  • 2x Console Sony Playstation 4 SLIM
  • 2x Apple Watch SE, GPS
  • 2x Laptop-uri Apple MacBook Air 13 (2020)

Săptămânal:

  • 8x Acumulatoare externe Joyroom
  • 8x Boxe portabile Sony SRSXB01B
  • 8x Camere foto instant Fujifilm Instax Mini 11
  • 8x Camere video sport GoPro HERO7, 4K
  • 8x Tablete Huawei MatePad T8
  • 8x Căști Bluetooth Tellur Mood True Wireless
  • 61x carduri Up Cadou MasterCard de 100 de euro

Pentru a participa la tombolă, clienții Telekom Romania trebuie să intre în aplicația MyAccount, să își  personalizeze contul și să realizeze cel puțin una dintre operațiunile următoare: să reînnoiască abonamentul direct din aplicația mobilă sau din platforma web MyAccount, să plătească în aplicație cel puțin o factură, să reîncarce din aplicație o cartelă Telekom sau să activeze factura electronică direct din aplicația mobilă sau din platforma web MyAccount.

Clienții Telekom care utilizează aplicația se pot bucura de toate beneficiile legate de gestionarea serviciilor într-un singur loc și multiplele facilități asigurate de un astfel de instrument digital, însă vor contribui și la susținerea unui proiect de responsabilitate socială. La fiecare 10 instalări Telekom Romania face o sponsorizare de 1 euro către o asociație care susține educația și dezvoltarea locală, în limita a 10,000 de euro. Această sponsorizare va ajuta copii din zone defavorizate să continue școala în mediul online, asigurându-le calculatoare.

„În această perioadă dificilă, și nu numai, am ajustat și simplificat constant modul de interacțiune al clienților noștri cu produsele și serviciile pe care le oferim. Noile funcționalități aduse aplicației mobile MyAccount au convins un număr tot mai mare de clienți să-și gestioneze serviciile într-un mod rapid și sigur. Ne dorim să încurajăm în continuare adoptarea acestui instrument digital, să răsplătim fidelitatea clienților noștri, dar simultan să susținem comunitațile defavorizate să beneficieze de dreptul la educație chiar și în condițiile de pandemie”, a declarat Gabriel TRĂISTARU, Director Divizia Digitalizare, Telekom Romania.

Aplicația MyAccount este un instrument digital de administrare a serviciilor de telecomunicații cu ajutorul căruia clienții pot controla abonamentul de oriunde, oricând. Unul dintre marile avantaje ale aplicației este faptul ca utlilizatorii sunt în permanentă şi directă legătură cu administratorii aplicației prin intermediul recenziilor sau al comentariilor pe e-mail sau la telefon. Drept urmare, MyAccount a primit îmbunătăţiri constante care raspund foarte exact nevoilor și așteptărilor acestora. Clienții pot plăti cu un singur clic facturi sau accesa opțiunea de reîncărcare, pot activa factura electronică, pot reînnoi planul lunar, pot accesa instrumente de diagnosticare și soluționare incidente sau chiar discuta cu chatbot-ul Tim, asistentul digital care consiliează clienţii în procesul de achiziție de servicii și asigură suport tehnic.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*