Telekom Romania lansează chatbot-ul Tim, un asistent digital care consiliează clienţii în procesul de achiziție de servicii și asigură suport tehnic

Telekom Romania lansează chatbot-ul Tim

Telekom Romania anunţă lansarea chatbot-ului Tim, un asistent digital destinat atât simplificării accesului la abonamentele mobile sau serviciile fixe cât şi automatizării serviciului de suport tehnic pentru clienţi persoane fizice sau clienți companii. Proiectul care privea dezvoltarea unui astfel de asistent digital a fost anunțat în luna aprilie în cadrul unei conferințe de presă. Ulterior, în baza feedback-ului primit de la clienți și a nevoii tot mai mari de a răspunde cerințelor acestora, a fost demarată o nouă fază a dezvoltării în timpul căreia au fost adăugate funcționalități noi. Perioada de implementare și testare s-a finalizat într-un ritm alert de 3 săptămâni, iar acum chatbot-ul este disponibil pe site-ul companiei.

Chatbot-ul este găzduit pe site-ul Telekom şi ghidează cu informaţii detaliate clienţii sau potenţialii clienţi, în contractarea de abonamente mobile sau servicii fixe. Astfel, Tim cunoaşte ce trebuie făcut pentru portarea unui număr în reţeaua Telekom, pentru migrarea de la cartelă la abonament sau pentru contractarea unui abonament nou. Acesta poate să ofere inclusiv informații despre discount-uri sau pachete promoţionale, să recomande telefoane la preţuri avantajoase în funcţie de abonamentele solicitate și să preia opţiunile dorite de client. Pentru serviciile fixe, Tim este permanent la curent cu cele mai avantajoase opţiuni pentru abonamente de Internet, Smart Wi-Fi, Televiziune sau Smart TV Stick.

Mai mult, Tim oferă atât persoanelor fizice cât şi clienții companii asistenţă şi suport în crearea conturilor de tip MyAccount sau în accesarea acestora prin intermediul aplicaţiei mobile Telekom. De asemenea, chatbot-ul asigură asistență în activarea emiterii facturilor în format electronic, transmite informaţii referitoare la plăţi sau restanţe de plată, oferă suport la reînnoirea de abonamente sau pentru modificarea planurilor tarifare.

„Trecerea de la comunicarea directă la instrumentele digitale pe scară largă a determinat o necesitate de adaptare și colaborare la un nivel cât mai înalt de performanță. Avansul tehnologiei este remarcabil, iar implementarea unui astfel de asistent ne permite să propunem o experiență digitală modernă cu ajutorul căreia oferim răspunsuri rapide clienților, utilizând un limbaj simplu şi natural, 24 de ore din 24. Chatbot-ul Tim este un proiect care a intrat în producţie în mai puţin de o lună de când l-am contractat și ținem să mulțumim celor de la Future WorkForce pentru profesionalismul de care au dat dovadă. Anticipând nevoia de inovație în zona de automatizare și digitalizare, ne propunem o creştere a experienţei de interacţiune între consumatori şi serviciile pe care le oferim”, declară Aleksandra Pekovic, Digital Product Engineer în cadrul Diviziei Digitalizare a Telekom Romania.

Asistentul digital Tim este dezvoltat pe tehnologie conversaţională DRUID, însă a fost proiectat şi implementat de către Future WorkForce, partener de implementare DRUID.

“Tehnologia conversaţională dezvoltată de cei de la DRUID ne-a permis să implementăm o soluţie simplă, dar eficientă, care ne dorim să fie apreciată de consumatorii digitali. Mă bucură faptul că Telekom este în primul val de companii care simplifică şi digitalizează comunicarea într-o zonă sensibilă pentru orice business de servicii, cea care privește interacţiunea cu potențialii clienți sau clienţii actuali”, explică Mihaela Moisa, co-fondator Future WorkForce.

În luna august Telekom Romania a realizat un sondaj de opinie online pentru a afla cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor și care vor fi noile obiceiuri de consum. Respondenții sondajului online au declarat și care sunt obiceiurile digitale pe care doresc să le mențină după relaxarea măsurilor impuse de autorități privind circulația persoanelor. Astfel, plata online a facturilor este obiceiul digital pe care cei mai mulţi dintre români și-ar dori să îl mențină pe viitor (59% dintre respondenți), urmat de cumpărăturile online (42,7%) și 24,5% ar dori să păstreze legătura cu medicii la distanță (prin aplicații sau prin telemedicină).*  Având în vedere datele analizate, Telekom Romania își propune să continue accelerarea eforturilor pentru dezvoltarea unor servicii care răspund nevoilor actuale de conectivitate, asigurând suport permanent. De asemenea, proiectul dezvoltării unui asistent digital este în concordanță cu obiectivelor de business ale companiei și cu linia strategică de simplificare şi digitalizare.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*