techvolution – a boio.ro brand

in doi ani, boio.ro a cunoscut citeva schimbari de tagline (sau slogan). privind inapoi la inceputurile blogului putem sa numaram cel putin 3 alte tagline-uri.

adrian boioglu a fost inca din martie 2006 “tot mai sus“. nu stiu daca am scris vreodata despre asta, dar “tot mai sus” a fost motto-ul meu de viata aproape 10 ani. nu e nevoie sa explic ideea de optimism si de evolutie profesionala, materiala si intlectuala la care se refera. asta vroiam si de la blogul meu. si uite ca rezultatele au inceput sa apara.

poate si de asta, in noiembrie 2007 am facut schimbarea la “BLOG mai sus” tot atunci am renuntat la numele meu de pe header si am trecut la boio.ro.

pe 18 martie 2008 a aparut al 3-lea punch line. boio.ro era de atunci “TECH da’ rau“. multi nu au inteles care era semnificatia acestui slogan, dar el era unul dintre cel mai bune la momentul respectiv.

tot din martie 2008 am inceput treptat sa trec de la boio.ro la boio.ro. schimbarea aceasta nu a luat inca sfirsit pentru ca dupa cum poti vedea, linkurile interne ale blogului sunt inca pe boio.ro. ideea era simpla: un nume mai scurt aduce mai multi oameni. informatia este livrata mai repede si mai ales gasita mai repede. un redirect 301 (google iti explica ce e ala) va face schimbarea asta definitiva.

directia evidenta spre subiecte legate de tehnologie am avut-o in vedere si pe 10 iulie cind am ajuns la varianta actuala de tag line – TECHVOLUTION.

sunt convins ca cititorii boio.ro sunt suficient de inteligenti sa inteleaga semnificatiile acestui tag line. cred ca in el se combina cel mai bine ideea de evolutie si gandire pozitiva din “tot mai sus” cu subiectele abordate.

alegerea a fost grea si a fost facuta in ultima clipa, noaptea trecuta la ora 4. aveam 3 variante foarte bune sau posibilitatea sa raman la “TECH da’ rau”. imi place sa cred ca ideile cele mai bune sunt cele spontane asa ca “TECHVOLUTION” este acum online si se bucura de aprecierea cititorilor.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

6 Comments

  1. @Andrei – hehe, misto asta…
    Acum vad si eu cam cum arata site-ul inainte de noiembrie-decembrie 2007, cand am dat si eu peste blogul lui Adrian (iPhone-related ;) )…
    Este o evolutie clara !

  2. M-am gandit sa-ti zic totusi mica mea observatie, ca sa fie acolo… poate e o scapare.

    Pesemne ar fi bine / e de dorit sa schimbi si subiectul mail-urilor care vin la cei inscrisi sa le vina zilnic subiectele noi pe mail – acum este ca inainte: from “[boio.ro – TECH da’ rau]” si are subiectul “adrian boioglu – tot mai sus”.

1 Trackback / Pingback

  1. making of boio.ro: de la cod la o imagine mai buna | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*