tbi bank oferă clienților soluții de plată flexibile și acces la peste 1.000 de magazine online într-o singură aplicație de cumpărături

Gergana Staykova. FOTO Goya PR

tbi bank, una dintre cele mai importante bănci de tip challenger din Europa de Sud-Est, ajută clienții să aibă o experiență simplă și plăcută atunci când fac cumpărături, direct de pe telefon, folosind aplicația mobilă de ultimă generație tbi. În aplicație, clienții își pot administra cu ușurință cumpărăturile, având acces la peste 1.000 de comercianți online, inclusiv parteneri neafiliați tbi. De asemenea, pot opta pentru soluții de plată flexibile, cum ar fi opțiunea „cumpără acum, plătește mai târziu”, și își pot gestiona eficient și inteligent bugetul direct din aplicație.

Aplicația tbi transformă experiența de shopping a românilor în perioada Black Friday și nu numai, ajutându-i să se pregătească mai bine pentru sezonul sărbătorilor. Clienții pot beneficia de opțiunile de finanțare inteligentă oferite de tbi bank direct în aplicație, în cazul comercianților înregistrați, precum BNPL, prin care pot achiziționa pe loc produsele și plăti în 4 rate fără dobândă sau în până la 60 de rate cu dobânzi avantajoase. În același timp, clienții pot face cumpărături la orice magazin online, chiar dacă acesta nu este înscris ca partener tbi, finalizând procesul de achiziție direct de pe site-ul comerciantului.

„Angajamentul față de clienții noștri are mereu prioritate pentru noi, în special într-o perioadă în care retailerii parteneri oferă reduceri substanțiale. Deși ne menținem poziția de lider în finanțarea achizițiilor online, alocăm în mod constant resurse pentru a deveni mai buni. Aplicația noastră de cumpărături, lansată pentru a oferi un instrument inovator pentru clienții și partenerii noștri, oferă acces rapid la o gamă extinsă de magazine online și la servicii financiare esențiale, importante în contextul economic actual. Am observat deja o creștere a interesului pentru ofertele noastre Buy Now, Pay Later (BNPL), în special în segmentele fashion, beauty și bijuterii, disponibile în aplicație”, spune Gergana Staykova, Market Leader, tbi bank.

Clienții existenți beneficiază de o limită disponibilă pentru cumpărăturile pe care le fac prin intermediul aplicației, iar clienții noi pot solicita o astfel de limită în timpul procesului de cumpărături. Utilizatorii își pot gestiona plățile din aplicație, ceea ce le permite să verifice limitele disponibile, să ramburseze împrumuturile tbi sau să activeze plăți recurente. În plus, clienții tbi pot, de asemenea, să returneze produsele achiziționate prin intermediul aplicației și să solicite finanțări suplimentare, cum ar fi un credit de nevoi personale, cu aprobare 100% online, direct din aplicație.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*