Start-up-ul sustenabil Waterdrop CEE anunță rezultatele financiare pentru 2021: majorarea cifrei de afaceri cu până la 200% la nivel de grup și peste 4.000 produse vândute în România

Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Waterdrop CEE, start-up-ul care își propune să încurajeze oamenii să consume mai multă apă și să adopte obiceiuri mai sustenabile, anunță rezultatele financiare pentru anul 2021. Prezentă pe 4 piețe, compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 200%, însumând un total de 2.8 milioane €. Lansat în toamna anului trecut și în România, Waterdrop a debutat cu aproape 4.000 de produse vândute local în ultimul trimestru din 2021.

Anul 2021 a fost unul dinamic, plin de schimbări și măsuri imprevizibile generate de pandemie, cu care s-au confruntat companiile din toate sectoarele de activitate. Waterdrop nu numai că s-a adaptat eficient la aceste provocări în conformitate cu nevoile clienților săi, dar a reușit să depășească perioada cu rezultate financiare favorabile și să-și extindă operațiunile pe o nouă piață, România.

„Putem spune că am avut un an prosper pe plan financiar, în pofida măsurilor neașteptate și a circumstanțelor în schimbare, întrucât am reușit să ne îndeplinim obiectivele și să obținem un profit de 20%. Ne-am majorat cifra de afaceri totală la 2.8 milioane de € pe piețele din Cehia, Slovacia, Polonia și România, înregistrând cea mai mare creștere de la lansare, cu până la 200% față de 2020. La această evoluție au contribuit cu siguranță și deschiderea primului magazin fizic din Cehia, în New Brno, dar și extinderea portofoliului existent cu alte linii de produse, precum biberoane, gama Microtea și alte ediții limitate care s-au bucurat de aprecierea clienților. Cehia rămâne țara cu cea mai mare cotă de piață, însă pentru 2022 prevedem creșteri majore în toate celelalte piețe, inclusiv în România”, a declarat Kateřina Navrátilová, CEO Waterdrop CEE.

Waterdrop CEE a fost înființată la Brno, în 2018, cu sediului central din Viena. Întrucât s-a bucurat de o mare apreciere din partea clienților cehi, depășind toate planurile inițiale, compania a decis să se extindă treptat și în alte țări vecine, precum Slovacia, Polonia, România și cel mai recent, Ungaria, de la care există mari așteptări. Ca urmare a acestor rezultate, Waterdrop CEE a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania europeană cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage în 2022.

În plină pandemie, Waterdrop CEE a remarcat o schimbare în comportamentul consumatorilor care, în perioada de izolare, au început să devină mai conștienți de importanța unui stil de viață sănătos și să caute informații despre cum să se mențină în formă în contextul muncii de acasă. Băuturile fără zahăr și fără conservanți au devenit, de asemenea, parte integrantă a unui stil de viață echilibrat.

Volumul vânzărilor s-a dublat în Cehia și Slovacia, iar în piața poloneză s-a triplat. Valoarea medie de achiziție stabilă este de 45€ în toate țările din CEE unde start-up-ul activează. În ton cu majorarea vânzărilor, popularitatea revoluționarelor Microdrinks este evidențiată și de numărul de unități vândute, care a urcat la peste 3 milioane de capsule anul trecut. Transferul semnificativ al clienților în mediul online a fost un context de piață favorabil pentru Waterdrop, care s-a adaptat cu ușurință, întrucât își are originea ca magazin online.

În România, aproape 4.000 de produse vândute și un total de peste 2.100 de comenzi

Deși operează în România de numai de câteva luni, Waterdrop a obținut rezultate care au întrunit așteptările companiei, demonstrând nevoia în creștere a consumatorilor pentru produse sustenabile, dar și pentru alternative la băuturile carbogazoase sau cu un conținut ridicat de zahăr, și implicit nevoia unui astfel de produs inovativ în piața locală.

“O parte importantă a identității Waterdrop este programul de loialitate Waterdrop Club, o comunitate formată din clienții fideli și fanii brandului care este în ​​continuă creștere de la un an la altul, reunind în prezent peste 40.000 de consumatori din spațiul CEE. Momentan, cel mai puternic club este cel din Cehia, însă și comunitatea din România a avut o evoluție dinamică – peste 2.800 de consumatori s-au alăturat de la momentul lansării”, a precizat Kateřina Navrátilová.

În ultimul trimestru al anului 2021, compania a atins un volum al vânzărilor de aproape 4.000 de produse din gamele Microdrink și Microtea, înregistrând un total de peste 2.100 de comenzi. Planurile companiei pentru România de anul acesta se axează pe educarea pieței privind importanța unui stil de viață sănătos, dar și pe consolidarea bazei actuale de clienți și majorarea ei cu 60%.

Waterdrop și Plastic Bank, în parteneriat pentru un mediu mai curat și o viață mai bună

Preocuparea consumatorilor pentru sustenabilitate și responsabilitate față de mediul înconjurător este în continuă creștere la nivel european, aceste direcții fiind o parte integrantă a brandului Waterdrop. Interesul clienților pentru recipientele reutilizabile este confirmat de vânzările a peste 60.000 de sticle și pahare termice.

Pe lângă producția durabilă, Waterdrop CEE acordă o atenție deosebită și reciclării, lucru dovedit și de parteneriatul pe termen lung cu Plastic Bank, întreprindere care construiește ecosisteme de reciclare pentru a combate nivelul de poluare al oceanelor și nivelul sărăciei în cadrul țărilor în curs de dezvoltare. Ca urmare a extinderii lanțului de distribuție prin magazinele fizice proprii din ultimele 6 luni, cele mai recente fiind în Praga și Brno, Waterdrop a colectat peste 80.000 de pachete goale în programul de reciclare.

Sub noul slogan „Drink more water, cherish your mind”, obiectivul principal al Waterdrop rămâne acela de a-i motiva pe oameni să bea mai multă apă și de a-i educa asupra necesității unui regim optim și durabil de hidratare.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*