Star Stone finalizează o investiție de 1,3 milioane de euro într-o nouă linie de producție și dublează capacitatea de producție de pavaje

Cristian Pop. FOTO Clear Communications

STAR STONE, cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidențial, finalizează o investiție de 1,3 milioane de euro într-o nouă linie de producție, deservită de o stație de betoane de ultimă generație, cu sistem de dozare a culorilor inclus. Investiția, demarată acum 24 de luni, dublează capacitatea de producție a dalelor de pavaj, la peste 1.200 de metri pătrați pe zi, compania reușind astfel să răspundă cererii în creștere a pieței pentru produse premium.

„Venind în întâmpinarea nevoilor tot mai exigente ale clienților, noua line de producție va aduce o serie de inovații tehnice și automatizări de ultimă generație. Vom crește calitatea produselor și vom onora astfel promisiunea făcută clienților de a furniza cele mai performante produse de pe piața premium”, spune Cristian Pop, Director General STAR STONE S.A., menționând că, mare parte din produsele STAR STONE consacrate au beneficiat de îmbunătățirea aspectului și de mai multe inovații în geometrie, astfel încât să ușureze și să reducă riscul montajului incorect, asigurând o calitate net superioară comparativ cu produsele anterioare.

Noua linie de producție va genera 25 de noi locuri de muncă, STAR STONE depășind, astfel, 200 de angajați la finalul anului, în creștere cu 40% față de anul trecut. Noile locuri de muncă vor beneficia de scăderea efortului fizic, multe dintre procesele de producție fiind acum automatizate, resursele angajaților fiind canalizate către calitate și productivitate.

STAR STONE estimează pentru anul acesta o creștere de aproape 30% a vânzărilor de pavaje premium, în contextul în care aproximativ trei sferturi dintre români au în plan să realizeze lucrări de renovare ale propriilor locuințe în următorul an.

Referitor la tendințele pieței de pavaje, tot mai mulți români se raliază la tendințele europene, în ceea ce privește preferințele de culoare. Astfel, un număr tot mai mare de clienți optează pentru culori în tonuri de gri deschis (argintiu), iar în ceea ce privește dimensiunile, sunt preferate formatele mai generoase, ceea ce face ca produsele STAR STONE să fie tot mai cerute și mai apreciate de către cei care își doresc amenajări premium.

„STAR STONE optimizează și actualizează permanent oferta de produse și o adaptează în acord cu trendurile curente de design, venind în întâmpinarea nevoilor clienților prin culori, texturi și formate care satisfac cele mai exigente nevoi ale acestora – precum produse cu texturi rafinate, ușor de întreținut și cu un aspect somptuos”, mai spune Cristian Pop.

În continuare, în a doua jumătate a anului, STAR STONE va opera noi investiții în extinderea spațiilor de depozitare, în îmbunătățirea proceselor de logistică și în adăugarea în portofoliu a noi game de produse, pe segmentul de prelucrare a metalelor, complementare produselor de bază. Pe plan extern, STAR STONE vizează continuarea consolidării operațiunilor din Ungaria și mărirea echipei, în vederea extinderii activității în Austria, Slovacia și Cehia.

Compania, estimează, pentru 2022, o creștere de peste 20% a vânzărilor, la aproape 7 milioane de euro. STAR STONE este compania cu cea mai rapidă creștere din industria de construcții din România, în perioada 2017 – 2020, și a fost inclusă de Financial Times și anul acesta, în Top 1.000 cele mai performante companii europene.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*