Senior Software lansează noua versiune SeniorERP, optimizată pentru lucrul la distanță

Laptop. FOTO Pixabay.com

Senior Software lansează o nouă versiune SeniorERP, optimizată pentru lucrul de la distanță. Sistemul este extrem de ușor de utilizat și oferă funcționalități extinse de management al afacerii. Pe langa acestea, include capabilități suplimentare pentru creșterea vânzărilor, marketing, raportare și analiză sau gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții și partenerii. În plus, serviciile de implementare și suport pot fi realizate remote.

SeniorERP, soluția ERP pentru managementul integrat al afacerii, este disponibilă într-o nouă versiune care susține lucrul la distanță. Cu peste 400 de implementări de succes și 17 ani de know-how incorporat, aplicația dezvoltată și implementată de Senior Software include acum o gamă extinsă de capabilități grupate pe arii funcționale perfect integrate. Acestea acoperă toate componentele uzuale de business: Marketing și Vânzări, Aprovizionare și Producție, Financiar și Contabilitate, Stocuri și Logistică, Administrare și Organizare, Raportare și Analiză.

Sistemul integrat ERP de la Senior Software susține companii fanion din diferite industrii, precum: Ocean Fish, Dacia Plant, Monte Banato, SanoVita, Caranda Baterii etc. Printre rezultatele obținute de utilizatorii soluției SeniorERP menționăm: reducerea erorilor de procesare, creșterea productivității angajaților și scăderea semnificativă a debitelor neîncasate.

SeniorERP, performanță în lucrul de la distanță

Cea mai nouă versiune a SeniorERP vine cu o serie de funcționalități care susțin lucrul la distanță, îți permit să colaborezi mai eficient cu partenerii de afaceri și să gestionezi resursele din companie de oriunde te-ai afla. Printre aceste funcționalități se numără:

  • Interfețe Web și mobile pentru accesul în timp real de la distanță
  • Funcționalități de CRM și SFA incluse în ERP
  • Dashboard-uri interactive de analiză a datelor
  • Definire organigramă și organizare activități sub formă de grafic Gantt
  • Sistem configurabil de alerte și notificări
  • Chat între utilizatori, cu legături la documentele din sistem
  • Fluxuri online de aprobare documente
  • Trasabilitate documente și accesarea legăturilor acestora cu un singur click
  • Pachet Office integrat: crearea de diagrame și proiecte; deschiderea, editarea și salvarea de documente în format Word, Excel, PDF direct în SeniorERP
  • Serviciu de e-mailing integrat pentru comunicări interne și externe
  • Calendar individual cu activitățile programate
  • Posibilitate de export și trimitere periodică prin e-mail a oricărui raport
  • Aceste capabilități nou introduse creează premisele unei organizări eficiente, prin:
  • Un mod integrat și unitar de lucru pentru toate departamentele
  • Transparență cu privire la îndatoririle fiecărui angajat din companie
  • Coordonare și control online a întregii activități, indiferent de locația utilizatorilor
  • Comunicare optimizată între angajați, dar și cu partenerii
  • Informații centralizate, ce pot fi accesate oricând și de oriunde

Acces securizat la date, pe bază de roluri de utilizator

„Creșterea productivității clienților noștri este o prioritate pentru noi, iar SeniorERP și-a dovedit eficiența în ultimii 17 ani prin rezultatele obținute de clienții noștri. Cu investiții semnificative și cu o echipă puternică în spate, sistemul SeniorERP este optimizat periodic în raport cu așteptările din piață, iar anul acesta ne-am unit din nou eforturile pentru a livra o versiune care să răspundă noului context.

Multe companii se adaptează la situația actuală și caută soluții care să le susțină planurile de business și metodele de lucru, iar utilizarea unui ERP potrivit face diferența. Astfel, am folosit feedbackul din piață, know-how-ul a sute de implementări reușite și inovația tehnologică pentru a livra o versiune a soluției SeniorERP pentru viitor. Vorbim de un sistem informatic modern și adaptabil, conceput pentru a răspunde celor care doresc să fie în permanență conectați la business, chiar și în situații în care se impune distanțarea fizică”, a specificat Daniel Toma, Director General Senior Software.

Perfect adaptat la legislația și piața de business din România, SeniorERP susține o integrare nativă între activitatea operațională și zona financiar-contabilă. Sistemul oferă funcționalități SFA, CRM și WMS accesibile atât din web, cât și de pe mobil.

În acest mod, aplicația facilitează conexiunea dintre oameni, departamente și fluxuri de lucru, menținând un nivel optim de performanță, chiar dacă angajații sunt dispersați în mai multe locații sau își desfășoară activitatea pe teren sau de la domiciliu.

SeniorERP poate fi implementat atât on-premise, cât și în cloud, infrastructura acestuia permițând inclusiv migrarea cu ușurință dinspre on-premise spre cloud și invers.

Implementare remote și suport de la distanță

Tot pentru a susține activitatea la distanță, Senior Software realizează procese de implementare remote. Metoda a fost folosită deja cu succes la numeroși clienti, dintre care amintim Pro Activ, Spy Shop, Laktotrio, Seleron, Produse Moldovenești și Mauriziaro Meat. Aceste proiecte de implementare SeniorERP au fost realizate de la distanță, fie în proporție de 100%, fie parțial, în funcție de preferințele companiilor.

”E clar că Senior Software are toate toolurile necesare pentru a realiza o implementare de la distanță, inclusiv know-how-ul, o echipă de oameni profesioniști, foarte bine pregătiți. Suntem extrem de încântați de alegerea făcută, iar faptul că implementarea s-a realizat remote nu a îngreunat sub nicio formă comunicarea dintre Pro Activ și Senior Software. E ca și cum echipa ar fi aici și nu avem niciun fel de barieră sau de sincopă”, a declarat Alin Ionescu, Director Executiv Pro Activ.

De asemenea, prin Senior CloudBridge, un sistem disponibil în cloud, utilizatorii SeniorERP pot beneficia și de serviciul de suport tot de la distanță. Operatorii Senior Software și departamentele IT ale organizațiilor se pot conecta în mod securizat la stațiile de lucru ale utilizatorilor de sistem pentru a monitoriza funcționarea optimă a aplicației, pentru realizarea de upgrade-uri sau pentru a interveni rapid în remedierea unor situații.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*