Say hello – campania Julius Meinl care încurajază recuperarea momentelor pierdute din cauza pandemiei cu o cafea gratis

Say hello - campania Julius Meinl care încurajază recuperarea momentelor pierdute din cauza pandemiei cu o cafea gratis

Un studiu realizat de Julius Meinl în patru orașe din Europa arată că întâlnirea la o cafea cu o persoană dragă le-a lipsit cel mai mult oamenilor în perioada carantinei. Cu ajutorul campaniei „Say hello” aceste momente pierdute pot fi recuperate, astfel că o cafea comandată aduce pe loc un voucher pentru o viitoare cafea gratis ce poate fi oferit cadou unui prieten sau chiar unui străin.

Julius Meinl încurajează toți iubitorii de cafea să se reconecteze cu oamenii dragi sau chiar să-și facă noi cunoștințe și să le ofere o cafea gratuită. Mecansimul campaniei este unul simplu: cumperi o cafea Julius Meinl dintr-o locație parteneră și primești pe loc un voucher pe care să-l oferi în dar cuiva drag.  „Say hello” se desfășoară în perioada 15 iunie – 31 iulie în toate cafenelele participante din țară.

Say hello este o campanie cu ajutorul căreia ne dorim să readucem în prim plan importanța momentelor petrecute cu cei dragi. Anul trecut ne-a îndepărtat unii de alții, iar acum este timpul să reluăm aceste legături și să ne bucurăm de o cafea alături de un prieten sau, de ce nu, de o nouă cunoștință. Este mai mult decât o cafea gratuită, este speranța că vor urma zile mai bune, pline de povești și timp petrecut lângă cei care ne-au lipsit în toată această perioadă.”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.

Julius Meinl își dorește să compenseze momentele pierdute din cauza pandemiei, astfel că a realizat un sondaj pentru a afla aproximativ cât de multe interacțiuni sociale au fost ratate anul trecut. Rezultatele au arătat că este vorba de aproximativ 13 miliarde de întâlniri sociale care nu au mai avut loc. Mai mult decât atât, oamenii au spus că dintre toate lucrurile pe care le-au ratat în timpul carantinei, mersul la o cafea cu un prieten sau cu cineva din familie le-a lipsit cel mai mult.

Sondajul a fost realizat la Milano, Londra, Viena și București pe un eșantion de 4000 de persoane.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*