Rottaprint a exportat în trei noi piețe în ultimul an, produsele tipografiei ajungând în 13 țări în 2021

Tipografia Rottaprint.

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a înregistrat în 2021 o creștere a exporturilor de 5%, comparativ cu anul precedent. Pentru anul în curs, compania estimează o evoluție constantă a exporturilor, de același procent.

În 2021, Rottaprint a exportat în trei piețe noi: Croația, Letonia și Marea Britanie. La acestea se adaugă piețele în care compania a activat și în 2020: Germania, Ungaria, Israel, Republica Moldova și alte țări europene, astfel că produsele din portofoliul Rottaprint au ajuns în total în 13 țări din afara României în ultimul an. Dintre acestea, cea mai mare creștere a exporturilor s-a înregistrat în Germania, cu un avans de 9% comparativ cu 2020.

În prezent, din ponderea totală a clienților companiei, 26% sunt clienți străini, iar centrele logistice din Germania și Ungaria deservesc 25% din totalul clienților Rottaprint.

Din datele companiei, cele mai solicitate produse de către clienții din Ungaria au fost etichetele autoadezive, foliile laminate pentru preparate din carne ambalate în atmosferă modificată și capacele de aluminiu, în timp ce în Germania cele mai solicitate au fost etichetele autoadezive, dar și ambalajele din materiale prietenoase cu mediul.

În ceea ce privește industriile din care au fost cele mai cerute produse pentru export, cea mai des întâlnită industrie a fost cea alimentară, atât în Germania, dar și în Ungaria, în special cea de prelucrare de carne și lactate. De asemenea, în Germania s-au remarcat industriile de cosmetice și de produse de îngrijire personală, precum și cea de produse pentru îngrijirea casei.

Tot anul trecut, compania a introdus în portofoliul pentru export produse noi. Astfel, pentru Ungaria și Germania au fost introduse: capacele de tip PET, manșoanele igienice pentru micii producători, eticheta metalică autoadezivă produsă în rolă pentru etichetare automată sau etichetele cu efecte speciale. Totodată, pentru Germania au mai fost introduse și etichetele de tip shrink sleeve sau capacele din aluminiu.

„Pentru anul acesta ne așteptăm la o evoluție a exporturilor similară cu cea de anul trecut. Observăm același interes crescut al clienților străini pentru comenzile de etichete și ambalaje pentru produsele alimentare, ca și în anii trecuți, mai ales în țările în care înregistrăm cele mai mari cereri de export: Germania și Ungaria. Ne bucură faptul că din ce în ce mai mulți clienți solicită soluții de etichetare din materiale prietenoase cu mediul, alăturându-se eforturilor noastre de sustenabilitate pe care ni le propunem pentru 2022”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*