Romarg fac pe prostii ca sa-si fure clientii?

Iti mai aduci aminte de discutiile si de promisiunile pe care o duduie de la Romarg le facea in legatura cu firma la care lucreaza? Well, guess what?

Am facut greseala sa cumpar de la ei un nou domeniu .ro si la 4 zile DUPA ce am platit primesc un email in care mi se spune:

Prin prezentul mesaj dorim sa va anuntam asupra faptului ca in contul dumneavoastra de client xxxxxxxx exista factura proforma cu numarul 10xxxx neachitata.

Aceasta alerta este doar informativa si va anunta ca mai aveti la dispozitie inca 10 zile calendaristice pentru a achita serviciile facturate.

Am crezut ca am de a face cu un phishing, dar toate datele erau corecte.

Toata povestea se intimpla dupa ce atit Romarg cit si “Gecad ePayment Services” mi-au trimis email (pe data de 11 aprilie) ca factura ESTE platita si chiar mi-au dat si chitanta de plata. Azi cind verific contul de client Romarg vad ca factura apare … neplatita.

In plus, tranzactia este deja atit in contul meu de PayPal cit si in cel de Bank of America.

Mizerabile servicii, Romarg!

Sunt curios dupa cit timp descopera don’shoara de la “serviciu monitorizare” Romarg – postul asta. pentru celelalte i-a luat un an si ceva. Si mai ales, sunt curios cit de repede isi rezolva Romarg problemele cu platile. Cind e vorba de nesimtire, mai merge. Dar cind e vorba de bani… e GRAV!

Later edit: Romarg imi zice ca am platit doar 170 din cei 190 si ceva RON. Hmm, eu stiu ca am platit in euro, prin PayPal atit cit mi s-a cerut sa platesc. Nu e problema mea daca ei sunt vraiste la capitolul plati online.

3 Comments

  1. Eu am mai multe site-uri gazduite la ei, de curand am avut niste probleme, cadea mereu serverul, imi venea sa urlu, site-ul meu era jos 80% din timp. Am sunat, am urlat, am amenintat, mi-am smuls parul din cap, mi-au zis ca au atac si nu stiu cum sa rezolve. In fine, dupa vreo doua saptamani si-au revenit.
    Am patit si eu ce spui tu, tot la inregistrare un domeniu, la mine a fost de la net, am apasat de doua ori pe comanda, nu o luase la prima si mi-a generat doua facturi proforma. Am platit on-line la e-payment una din ele si cealalta m-a tot avertizat pana la sfarsitul celor 15 zile calendaristice cand s-a stins totul.
    Deci e posibil la asta sa nu fie vina lor.

  2. Eu sunt client la ei de 3 ani si sincer cu platile nu am avut nici o problema. Este posibil sa nu fie la ei problema ci la banci. Din lipsa de lichiditati este posibil sa iti plimbe o perioada mai lunga banii tai.
    Parca aveau un serviciu de online de chat. Incearca sa rezolvi.

  3. si eu am avut probleme cu ei din prima zi a contractului.
    primul mesaj dupa inregistrarea domeniului a fost ceva de genul “storage engine write fail”….am vb cu dudele de acolo nimik o coteau ca e site-ul de vina ..scriptul e prost ( scriptul este cs-cart..adica ceva vandut prin lume)
    in fine dupa vro 3 luni timp in care site-ul cadea de 3-5 ori pe zi si ei tot o dadeau cu site-ul care mananca resursele serverului, prin intr-o noapte la call centerul lor un pusti somnoros care imi zice…” a ..pai sunteti cu domeniul pe un server care are o problema cu hdd-urile”…il rog pe pusti…’nu poti sa ma muti?”….cascand raspunde : “ba da”…..ma mutat pe alt server si surprize…chiar merge nu mai e site-ul problema..nu mai e un script prost ..etc.
    In primele 3 luni am strans vro 4 zile de site down, asa ca m-am gandit sa le platesc si cu vro 4 zile intarziere….surpriza…fara avertisment fara nimik mi-au trimis domeniul la http://www.zuzuka.ro…de m-am facut de cocos vro cateva ore.
    eee astea sunt serviciile de srl roman…..pun problemele mele cu ei pe seama faptului ca sunt ardeleni….si se misca mai greu.

    think fast romarg !!!

1 Trackback / Pingback

  1. Romarg - servicii slabe, romanesti | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*