Retargeting Biz oferă magazinelor online 6 luni de trimiteri gratuite prin noua lor aplicație de newsletter

Retargeting Biz oferă magazinelor online 6 luni de trimiteri gratuite prin noua lor aplicație de newsletter. FOTO Sunday PR

Retargeting Biz le oferă magazinelor online șansa de a le trimite clienților lor 600,000 de newslettere personalizate în mod gratuit de-a lungul a 6 luni de zile. Astfel, într-o perioadă sensibilă economic, antreprenorii din mediul online vor avea ocazia să își crească substanțial vânzările și să își optimizeze costurile de achiziție.

Cu o creștere dovedită a ratelor de conversie cu până la 30%, newsletterele personalizate, care au la bază Inteligența Artificială, dispun de sute de șabloane adaptate tuturor tipurilor de afaceri, un editor grafic de tip drag & drop, bannere inteligente, numărători inverse, texte predefinite, GIF-uri și posibilitate de testare de tip A/B.

“Traversăm cu toții o perioadă plină de provocări, în care cheia stă în concentrarea eforturilor asupra optimizării ratei de conversie și a costurilor de achiziție. Observând entuziasmul cu care clienții noștri au integrat campaniile de newslettere personalizate în strategiile lor de marketing, am dorit să venim în sprijinul antreprenorilor din mediul online și să depășim împreună aceste clipe dificile”, relatează Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz. 

Oferta este valabilă pentru magazinele online care își activează contul pe platforma Retargeting până pe 31 Martie 2022 și contractează servicii în valoare de minimum 200 euro lunar. Comercianții cu până la 10,000 de abonați vor beneficia de trimiteri gratuite nelimitate timp de 6 luni de la data activării, iar cei cu peste 10,000 de abonați vor beneficia de 100,000 de emailuri gratuite lunar de-a lungul aceleiași perioade.

“Contrar așteptărilor, e-mail marketingul este unul dintre cele mai eficiente tool-uri din arsenalul unui marketer de succes, chiar și în 2022. Practic, printr-un simplu e-mail, magazinele online pot să pornească un dialog eficient cu clienții lor, să îi aducă pe site prin recomandări de produse adaptate preferințelor fiecărui abonat în parte și să își îmbunătățească conversiile”, susține Rareș Bănescu, CEO Retargeting Biz.

Campaniile de e-mail marketing tind să aibă rezultate mai bune decât alte tipuri de campanii atunci când vine vorba de recuperarea investițiilor. Abonații sunt familiarizați cu brandul, mulți au cumpărat deja produse, iar prin tehnicile de recomandări personalizate și oferte contra-cronomentru devine mult mai ușor ca aceștia să revină în magazinul online și să cumpere.

Antreprenorii din mediul online vor avea la dispoziție 6 luni să testeze aplicația de newsletter și să încerce să își crească veniturile cu zero costuri. Și chiar dacă aceștia folosesc deja o altă aplicație de e-mail marketing, prin intermediul acestei oferte unice Retargeting Biz pot să își reducă costurile folosind totodată o alternativă inovativă și cu rezultate vizibile.

Despre Retargeting Biz

Retargeting Biz este o platformă automatizată de marketing all-in-one menită să ajute magazinele online în atragerea de trafic nou și retargetarea acestuia, îmbunătățind astfel performanțele în materie de vânzări (ex. optimizarea ratelor de conversie și a volumului de vânzări, minimizarea costurilor de conversie și a ratelor de abandon coș, etc.).

În toamna anului trecut, Retargeting Biz a lansat noua versiune a platformei, ce reunește toate canalele relevante pentru magazinele online, de la reclame automatizate Google, Facebook și Instagram, la notificări push, campanii de pop-up, SMS, recomandări de produse și newslettere dinamice, cu conținut personalizat.

Prezent deja în 4 țări cu echipe locale – România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, și cu un portofoliu de clienți global, Retargeting Biz folosește Inteligență Artificială și tactici avansate de automatizare, permițăndu-le magazinelor online să analizeze până în cel mai mic detaliu comportamentul utilizatorilor și să le ofere acestora o experiență personalizată, ce aduce rezultate net superioare practicilor standard ale industriei.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*