Justin Timberlake si Jimmy Fallon au ramas pe la Apple sa faca reclame pentru noile telefoane. Spoturile noi nu sunt memorabile, ci mai degraba, un fel de glumite presarate cu auto-ironie si pozitionare de produs.
Justin Timberlake si Jimmy Fallon au ramas pe la Apple sa faca reclame pentru noile telefoane. Spoturile noi nu sunt memorabile, ci mai degraba, un fel de glumite presarate cu auto-ironie si pozitionare de produs.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
O poveste despre ascensiunea lui Jony Ive si despre felul in care are grija de detaliile cele mai mici. Collectively, the designers obsess over each product, stripping away non-essential parts, […]
Apple a lansat patru reclame noi pentru Apple Watch. Toate iti induc ideea ca discutam despre un device care este facut sa-ti fie foarte aproape, chiar intim. Mie imi place […]
Doua istorii interesante de care am dat saptamana asta: Suficient de bun Cautam astazi sa printez si sa laminez doua imagini in format A4. M-am dus pregatit cu ele in […]
© boio.ro - 2006 - 2025 | Toate drepturile rezervate
Iti dau dreptate, ambele sunt slabe