Leroy Merlin, unul dintre cei mai importanți retaileri din piața de DIY (Do-It-Yourself), lansează o provocare tuturor creativilor: visual artists, fashion designeri, graphic designers, fotografi etc, sub forma unei competiții de design al ținutelor echipelor Leroy Merlin, cu premii de 2500 €.
„Cultura noastră organizațională pune mare accent pe adaptarea la nevoile și aspirațiile fiecărui membru al echipei. «Împreună» valorează foarte mult pentru noi și este, înainte de orice, despre a comunica și a găsi soluții pentru ca timpul petrecut împreună să ne aducă satisfacții. Astfel în 2017 am realizat proiectul de Companie prin intermediul căruia fiecare coleg a putut să se exprime cu privire la ceea ce îi place în companie, ce dorește îmbunătățit și cum vede viitorul său alături de Leroy Merlin. Dat fiind faptul că am ascultat nemulțumirile colegilor cu privire la ținute, am decis să îmbunătățim calitatea și imaginea acestora. Acest proiect ne va ajuta să le arătăm colegilor noștri grija pe care o avem pentru ei și pentru confortul lor la locul de muncă, angajamentul pe care compania îl are față de echipa sa.” – a declarat Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România
În anul 2017, prin intermediul proiectului intern „Eu în cadrul companiei, clienții Leroy Merlin, compania în viitor”, 2000 dintre angajații Leroy Merlin au menționat mai multe aspecte pe pe care ei le consideră de îmbunătăţit, cu pondere mare fiind cel legat de ţinutele de lucru. Astfel, în anul 2018 s-a constituit un grup de lucru şi nevoia s-a investigat mai amănunţit cu ajutorul a 750 de angajați Leroy Merlin și clienți, cu scopul de a găsi o soluție adaptată nevoilor exprimate.
Pe lângă aspectele care țin de funcționalitate, echipele Leroy Merlin au evidențiat faptul că le-ar plăcea ca ținutele lor să fie mai vesele și să le evidențieze entuziasmul, să îi inspire, să le ofere un plus de încredere în interacțiunea cu clientul.
Competiția „Outfit Design by Leroy Merlin” se va desfășura pe platforma The Creator by IQads.ro, iar principala cerință a brief-ului este punerea în valoare a conceptului într-un mod creativ care să îndeplinească nevoile de funcționalitate și versatilitate ale ținutei. Lucrările înscrise de participanți vor fi evaluate atât de un juriu profesionist format din echipele de HR și marketing ale Leroy Merlin, alături de Mirela Bucovicean (fondator Molecule-F), Rareș Mateescu, (fondator Cufir) și Miruna Spătaru (IQads) cât și de un public prin vot online. Ponderea celor două jurii este 70% (profesionist) și 30% (public).
Competiția se desfășoară în perioada 24 octombrie – 2 decembrie 2018, iar pe 11 decembrie se vor anunța și premia câștigătorii. Premiile vor fi în cuantum de 2500 euro astfel: premiul I – 1200 euro, premiul al doilea – 800 euro și premiul al treilea – 500 euro.
Be the first to comment