Plăcile ceramice CESAROM au înregistrat o creștere a vânzărilor de 15% în 2020, într-o piață care a avansat cu doar 3%

Cesarom

Potrivit Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, brandul CESAROM a înregistrat anul trecut o creștere de 15% a volumelor și a valorilor de vânzări, de cinci ori mai mult decât creșterea totală de 3% a pieței de plăci ceramice în România. Consumul total al pieței de plăci ceramice în România s-a ridicat anul trecut la circa 40 de milioane de metri pătrați.

Peste 20% din totalul volumelor vândute anul trecut pe plan local sunt produse în România, la fabrica SANEX S.A. din Cluj-Napoca a grupului Lasselsberger. În 2020, producătorul român a vândut aprox. 8 milioane de metri pătrați de gresie și faianță pe piața românească. Din datele oferite de companie, plăcile ceramice cu cel mai mare consum în România sunt plăcile CESAROM în format 60 x 30 cm.

Conform datelor furnizate de Institutul Național de Statistică (INS), Spania și Bulgaria au fost țările din care au fost importate cele mai mari volume de gresie și faianță în România în 2020. Din punct de vedere al prețurilor, din Bulgaria s-au importat plăci ceramice la cel mai mic preț pe metrul pătrat.

Totodată, potrivit rapoartelor INS, volumele importate de România anul trecut arată un trend crescător spre achiziții din India și țări cu tradiție precum Spania. De cealaltă parte, volumul importurilor din Italia și Turcia au scăzut în 2020 cu până la 10% comparativ cu 2019.

„Datele ne confirmă încă o dată faptul că brandul CESAROM este prima alegere a românilor atunci când vor să achiziționeze plăci ceramice.

Chiar și în contextul pandemiei, piața de plăci ceramice a continuat să crească, ceea ce arată că românii sunt preocupați să acorde atenție designului și spațiului în care locuiesc.

În același timp, se confirmă trendul observat din anii trecuți, conform căruia piața românească a continuat și în 2020 să importe volume semnificative de gresie și faianță la prețuri mici și, în mare parte, la o calitate îndoielnică față de produsele locale”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vânzări al Lasselsberger Ceramics România.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*