Pizza Hut interactiva versus realitate

Iti dau mai intai un video cu un concept simpatic.

Realitatea e putin altfel.

Aveam simbata chef de o pizza si am zis, de dragul vremurilor bune din Miami, sa incerc Pizza Hut. Cel mai apropiat local este cel de la City Park Mall din Constanta. Am fost acolo pe la ora 17.30. Restaurantul era plin.

Ca de obicei, pentru ca aveam si copilul cu noi, am mers direct in zona de nefumatori si le-am zis ca am vrea o masa pentru trei persoane. Nu aveau disponibila.

– Cit dureaza?

– Jumatate de ora.

– OK, tineti-ne masa si revenim in 30 minute.

Ne-am intors in 35 minute ca sa aiba si ei timp sa debaraseze. Masa era tot ocupata.

Ne-am intors peste o ora. Erau gata sa plece oamenii. Am mai stat aproape o jumatate de ora prin zona. Cind, intr-un final s-a eliberat, vad ca spre masa vine un alt cuplu.

Angajata se scuza si ne spune ca nu e masa ei si ca un coleg a promis-o unei alte familii.

Trecuse o ora si jumatate de cind asteptam si de cind am cerut o amarata de masa. Am iesit din restaurant si nu voi mai merge la Pizza Hut prea curind. Au mancare buna si in alte restaurante din Constanta.

Nu inteleg daca ei nu pricep conceptul de rezervare sau doar le place sa-si bata joc de clienti. Inteleg daca un restaurant este plin, dar nu ma duce cu vorba aiurea!

Update: Pizza Hut Romania a venit cu o explicatie. O vezi aici.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

4 Comments

  1. O discutie cu managerul localului nu ar fi stricat. Sau o notita la cutia de pareri.

    E util pentru toata lumea ca sa se afle neregularitatile … sunt sigur ca si interesul lor e ca lucrurile sa mearga bine, clientii sa fie multumiti, etc.

  2. @tzup: Asta este notita mea si discutia cu managerul. Le-am trimis-o si pe Pagina de Facebook oficiala. Daca vor sa faca ceva si sa isi respecte clientii, au acum mingea in terenul lor.

  3. Iti multumim pentru semnalarea acestei situatii. Am discutat cu colegii din restaurant sa vedem ce anume s-a intamplat.
    A fost vorba de o situatie speciala, fiind 1 martie, cand foarte multi clienti au facut rezervari telefonice in avans. Fiind o zi speciala, a fost foarte aglomerat. Am vrea sa te invitam in restaurant impreuna cu familia pentru a va bucura de pranz sau de cina si te rugam ca pe viitor daca sunt zile speciale de tipul 1-8 martie sau alte sarbatori importante sa incerci sa faci rezervare telefonic, macar cu cateva ore inainte de a sosi in restaurant si vom avea o masa special rezervata pentru tine.
    Te asteptam la noi si te asiguram ca a fost vorba de o situatie speciala, datorata zilei de 1 martie.

    Iti multumim,
    Echipa Pizza Hut Romania.

  4. la fel am patit si eu da nu cu mancarea, am mers sa ma tund in Ro am facut rezervare am mers la termin am asteptat 15 minute, si trebuia sa merg sa ma pun pe scaun, cand colo se da o tipa jos din Q7 isi saluta pretena si byby copile vino maine.

    Totusi ii lasam ciubuc mai mult ca aia din Q7 100%

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*