Peste 100.000 de români din Generaţia Z au testat platforma vocaţională Futureproof lansată de Telekom

Telekom România

Proiectul Futureproof a fost lansat de Telekom la mijlocul lunii mai. Platforma Futureproof a fost dezvoltată pentru a demonstra potențialul uriaș al Generației Z și pentru a-i inspira pe tineri să identifice oportunități pentru viitoarele cariere și să descopere abilități pe care ei nu le-au valorificat încă.

Platforma a fost lansată în cele zece ţări europene în care este prezent grupul Deutsche Telekom, iar România a adunat al doilea cel mai mare număr de vizitatori unici în acest top, după Germania. Astfel, la data de 30 iunie 2021 platforma numărase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea în limba română a aplicaţiei. Spre comparaţie, pagina în limba germană a înregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina în limba poloneză cu puțin peste 106 mii de unici.

În centrul proiectului Futureproof se află un instrument digital cu acces gratuit care ajută Generația Z să înțeleagă mai bine abilitățile și modul în care acestea sunt conectate la oportunitățile viitoare de carieră.

Aplicaţia îi ajută pe tineri să înțeleagă cum pasiunile, abilitățile, talentele și personalitatea  contribuie fundamental la formarea lor profesională și în alegerea celei mai bune modalități de a folosi aceste atribute personale în carierele  viitoare. De asemenea, rezultatele cumulatei prezintă o perspectivă unică asupra Generației Z, identificând tendințele și schimbările importante din piața muncii și oferind noi perspective printr-o experiență personalizată și construită după principiile gamificării.

Peste 117 mii de profile individuale au fost create în aplicaţie, cumulat, pe cele zece ţări în care activează Deutsche Telekom. 36% dintre respondenţi au un profil de educator – au abilităţi de comunicare şi împărtăşire a cunoştinţelor cu alţii. 21% au arătat abilităţi de lideri, manageri, iar 14% au relevat înclinaţii artistice şi creative.

Proiectul Futureproof a fost dezvoltat în parteneriat cu personalități din rândul Generației Z, dar și cu un grup de experți în resurse umane. Acesta urmărește conectarea utilizatorilor și oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspiraționale și instrumente pentru descoperirea abilităților necesare în conturarea viitoarei cariere. Proiectul este susținut de artista Billie Eilish, câștigătoare a șapte premii GRAMMY.

“Le mulţumim tinerilor care au accesat platforma Futureproof în această perioadă şi sperăm că le-a oferit o perspectivă utilă sau le-a confirmat abordarea actuală. Ne bucurăm că putem veni în sprijinul Generației Z cu astfel de iniţiative şi proiecte care să îi ajute pe tineri să se autodefinească mai bine şi să îşi pună în valoare pasiunile și abilitățile individuale”, a declarat Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom Romania.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*