PayU lansează serviciul Google Pay și în România

PayU România

Datorită parteneriatului dintre PayU, liderul plăților online din România, și Google, serviciul Google Pay este disponibil de acum și pe piața din România.

În contextul în care comerțul electronic se află pe un trend puternic ascendent, media anuală a achizițiilor online pe cap de locuitor urmând să depășească 308 dolari în 20211, comercianții vor trebui să pună la dispoziția cumpărătorilor tot mai multe metode de plată care să asiste procesul de achiziție într-un mod cât mai simplu, rapid și sigur.

Google Pay este o metodă simplă de a plăti cu un card, fără necesitatea completării datelor de pe card, utilizatorii având libertatea de a face plăți cu telefonul, fără a mai avea nevoie de acces la laptop, card sau cash.

Pentru a efectua plăți cu Google Pay pentru achizițiile online utilizatorii trebuie să-și salveze detaliile cardului sau cardurilor în contul lor Google, pe pay.google.com, sau prin intermediul aplicației mobile Google Pay.

Comercianții care implementează Google Pay vor beneficia de multiple avantaje, printre care: îmbunătățirea experienței cumpărătorilor, disponibilitate extinsă în ceea ce privește numărul de carduri salvate, funcționalitate tehnică optimizată, creșterea vânzărilor prin prisma popularității crescute a acestei metode de plată, împreună cu o securitate sporită a plăților și, implicit, un risc scăzut de fraudă.

“În România, tendința efectuării plăților cu telefonul depășise cu mult comenzile online realizate de pe laptop încă din 2019, diferența dintre aceste două canale de plată fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop2. În același timp, deja 31% din totalul plăților electronice erau efectuate prin mobil sau smartwatch, tendință care se va accentua cu siguranță odată cu lansarea Google Pay”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

Anul trecut, în România, aproximativ 9 milioane de persoane au folosit comerțul online, ceea ce reprezintă o rată de penetrare de 47%3. Potrivit estimărilor, acesta va crește până 10,7 milioane de utilizatori și o rată de penetrare de 57% până în 20254.

Parteneriatul dintre PayU și Google nu numai că impulsionează comerțului electronic local, ci și oferă noi avantaje cumpărătorilor, care vor putea utiliza plățile mobile pe care le folosesc deja în magazinele tradiționale, însă prin intermediul internetului, direct de pe telefon sau tabletă.

Cumpărătorii români doresc să își plătească produsele și serviciile într-un mod rapid și ușor. Timpul petrecut cu pașii pentru efectuarea plății și efortul pe care trebuie să-l depună pentru a finaliza plata sunt criterii cruciale în decizia lor de a reveni și a cumpăra din nou. În cazul Google Pay procedura este atât de simplă încât atunci când fac cumpărături și se află în aplicația online a magazinului sau pe site-ul lui, este suficient să acceseze printr-un click butonul <<Google Pay>>, să aleagă cardul dorit pentru realizarea plății și să aprobe tranzacția cu cardul selectat, a precizat Elena Gheorghe.

Plata cu portofelul electronic prin Google Pay poate fi făcută de pe telefoanele cu sistem de operare Android, cele mai răspândite în România, cu o cotă de piață de 79% din totalul utilizatorilor de dispozitive mobile.

Despre PayU

PayU este divizia fintech și plăți online a Prosus, un grup global din domeniul online și unul dintre cei mai mari investitori în tehnologie din lume. PayU este principalul furnizor de servicii de plată online în 50 de piețe cu creștere accelerată, preocupat de crearea de servicii financiare de ultimă oră adaptate nevoilor a peste 450.000 de comercianți și milioane de consumatori. Dedicat dezvoltării oamenilor prin intermediul serviciilor financiare și creării unei lumi fără frontiere financiare, în care toată lumea poate prospera, PayU este unul dintre cei mai mari jucători din zona fintech, cu investiții în valoare totală de peste 1 miliard de dolari până în prezent.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*