Patru soluții creative utile la noul loc de muncă hibrid

Soluții pentru munca hibrid

Pe măsură ce locurile de muncă se îndreaptă din ce în ce mai mult către modele hibride, organizațiile vor avea nevoie de echipamente pentru a spori productivitatea și pentru a valorifica pe deplin modelul de lucru hibrid.

Forța de muncă din întreaga lume a trecut, în unele cazuri, de la modelul de lucru tradițional la desfășurarea activităților integral de la distanță. În momentul de față, în procesul de trecere la „noul normal”, companiile și angajații definesc în comun modul cum se așteaptă să arate noul birou și noul spațiu de lucru. Deși este încă neclar ce presupune asta, ambele părți știu că modelul de lucru hibrid va rămâne un element permanent în peisajul muncii.

Munca la distanță a cunoscut o evoluție fulminantă în 2020, până la 42% din forța de muncă din SUA lucrând de acasă, potrivit unui studiu al Universității Stanford, ceea ce reprezintă mai mult de 60% din activitatea economică din SUA. Privind în perspectivă, organizațiile se pregătesc acum pentru realitatea muncii hibride, multe previzionând un mod de lucru de „4 la 1” sau „3 la 2” cu angajații care se deplasează la birou în principal în scopuri de activități de colaborare, cum ar fi întâlniri, pentru a efectua cercetări sau pentru situațiile în care sarcinile lor de lucru nu pot fi îndeplinite de acasă. Un recent sondaj realizat de Gensler cu participarea a aproximativ 10.000 de angajați cu activitate de birou din SUA, Marea Britanie, Franța și Australia a constatat că mai mult de jumătate dintre aceștia preferă un model hibrid în viitor. Angajatorii sunt de asemenea de acord: un recent sondaj realizat de Inavate a relevat faptul că multe companii mijlocii din Marea Britanie se așteaptă să reducă spațiul de birouri, 74% previzionând o reducere de până la un sfert și încă 12% considerând a fi probabil să-și reducă până la jumătate din spațiul de birouri.

  1. Dispozitive de colaborare pentru spații de întâlnire mai mici

Pe măsură ce prezența la birou se rarefiază, în unele situații cu până la circa 20 la sută față de nivelurile anterioare de participare fizică în birou, spațiile de întâlnire se vor micșora. Prin urmare, va fi o nevoie și mai mare ca întâlnirile să devină hibride și să includă participanții aflați la distanță. Acest lucru ar putea include chiar și participanții situați într-o altă parte a aceluiași birou, pentru a preveni anumite situații când prea mulți oameni se înghesuie într-un singur spațiu închis. Un switch de prezentare multistreaming, cum ar fi VP2120, permite participanților la întâlniri să își aducă propriile echipamente pentru conectare, să încarce prezentări, să ia notițe cu ajutorul unei table virtuale, să folosească o cameră de chat nativă, să facă înregistrări video și să facă broadcast pentru întregul grup. În cele din urmă, aceștia pot să împărtășească notele și conținutul întâlnirii cu alți participanți. În plus, angajații din diferite camere sau de pe alte etaje se pot alătura întâlnirii, menținând astfel protocoale de distanțare socială, dar cu o funcționalitate mai mare și o calitate video și audio îmbunătățită, față de instrumentele de întâlnire de la distanță obișnuite, bazate pe cloud.

  1. Instrumente de transmisie în direct pentru un conținut video mai bun

Crearea și vizualizarea de conținut video a cunoscut deja rate de creștere semnificative înainte de 2020, iar pandemia a accelerat această tendință până la punctul în care crearea de conținut video captivant, inclusiv fluxuri în direct, a devenit indispensabilă pentru multe organizații. Cu toate acestea, pentru a produce conținut de nivel profesional, a fost în general necesară achiziția de echipamente scumpe și software de editare, plus  investiție de timp necesară editării de videoclipuri și chiar pentru a depăși curbele de învățare. Cu toate acestea, mixerele multicanal AV cu grad avansat de portabilitate au capacitatea de a înlocui „ecranele verzi”, de a adăuga efecte și alte suprapuneri grafice, de a comuta între camere și de a transmite imaginile în flux sau de a le stoca pentru a fi mixate de un program.

Mixerele AV pentru livestreaming vă pot ajuta să creați fluxuri de nivel profesional cu efecte de schimbare a camerei, fundaluri, inserturi de text și multe altele.

ATEN StreamLIVE PRO, de exemplu, vă permite să transmiteți în direct pe două platforme simultan, cum ar fi YouTube și Facebook, să schimbați scenele, să editați grafica din mers și multe altele. Având mai puțini angajați care lucrează personal la birou sau pentru cei care transmit în flux de acasă, posibilitatea de a face toate acestea de unul singur este un avantaj imens pentru persoanele de creație, din departamentul de marketing și din alte departamente care doresc să creeze conținut video mai bun pentru publicul lor, ca să nu mai vorbim de profesorii care predau cursuri elevilor.

  1. Stații de andocare portabile cu USB-C

Cu mai mulți angajați care caută să lucreze de oriunde, nu doar de acasă, oamenii au nevoie de mai mult decât de un laptop și un smartphone. Pentru a extinde funcționalitatea dispozitivelor portabile, stațiile de andocare USB sunt răspunsul. O mini-stație de andocare multiport USB-C, cum ar fi ATEN UH3234, vă permite să vă conectați laptopul la un monitor 4K HDMI sau unul VGA FHD, precum și să utilizați un singur cablu USB-C pentru a încărca dispozitivele dvs., a transfera date și a extinde o stație de lucru cu până la 10 porturi. În plus, utilizatorii își pot extinde laptopul Windows USB-C la două monitoare sau Macbook-ul ori Chromebook-ul la un monitor în 4K.

ATEN UH3234 este special conceput pentru a lucra de oriunde, permite conectarea a până la 10 dispozitive și are capabilitate de alimentare pass-through.

Personalul care caută o stație de andocare pe care să o poată lăsa într-un birou sau să o ia oriunde ar dori să-și mute spațiul de lucru, ar putea folosi și un dispozitiv precum UH3237. Se așează discret sub laptop, acceptă alimentarea USB 3.0 pentru încărcarea laptopului și extinde capacitățile laptopului cu încă 13 porturi, inclusiv USB-A, HDMI, Ethernet, audio și multe altele.

  1. KVM-uri desktop pentru switching și funcționalitate USB-C pentru PC

Indiferent dacă sunteți analist financiar, proiectant în CAD sau profesionist în grafică, ori lucrați în vânzări, există unele domenii de activitate care necesită mai mult de un PC la un punct de lucru. Pentru simplitate, este recomandat ca toate PC-urile să împartă un singur set de tastatură, monitor și mouse. Mai mult, profesioniștii cu grad mare de mobilitate se așteaptă acum să poată lua cu ei echipamentele la întâlniri și apoi să se întoarcă la birou și să sincronizeze rapid și ușor orice lucrare nouă pe care au generat-o. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este conectivitatea USB-C, motiv pentru care noile switch-uri KVM de birou au și USB-C.

ATEN CS1953 este un switch KVM de desktop care are conectivitate USB-C, calitate video 4K DCI, acces la date USB SuperSpeed ​​și opțiuni flexibile de comutare a porturilor.

Switch-urile KVM cu funcționalitate USB-C pot include, de asemenea, Power Delivery 3.0 pentru a alimenta dispozitivele USB-C conectate, pe lângă ratele de transfer de date SuperSpeed ​​de 5 Gbps. Un KVM desktop, cum ar fi ATEN CS1953, îndeplinește toate aceste condiții. Adăugarea tuturor acestor funcționalități unui desktop permite angajaților să fie nu doar mai productivi, ci și mai mobili.

În cele din urmă, comutarea între computere este ușoară cu un astfel de KVM, deoarece operațiunea se poate face cu ajutorul tastelor rapide, butoanelor, a mouse-ului sau a unui remote port selector. Cu alte cuvinte, utilizatorii au diverse opțiuni și pot alege stilul de comutare care li se potrivește cel mai mult.

Deschizător de drumuri

În timp ce organizațiile încă dezbat cu privire la modurile de lucru pe care le vor folosi în viitor, este clar că atât opțiunile de lucru integral de la distanță, cât și cele hibride vor fi opțiuni viabile pe care multe companii le vor alege. Pentru a fi cel mai bine pregătite pentru aceste moduri de lucru, organizațiile ar trebui să investească în acele tipuri de tehnologii care vor permite angajaților să colaboreze rapid și ușor pentru a rămâne mobili, indiferent dacă fac transmisii video în direct, dacă au o întâlnire la distanță sau dacă lucrează într-un spațiu de hot desking. Având în vedere aceste tipuri de soluții, organizațiile și lucrătorii vor putea să reducă decalajul dintre modurile de lucru și să se asigure că productivul mod de lucru hibrid devine permanent.

Soluții ATEN pentru locuri de muncă hibride

ATEN este specializată în soluții flexibile, ușor de implementat pentru munca hibridă și la distanță, ce oferă garanția productivității viitoare a organizației și satisface atât nevoile angajatorilor, cât și ale angajaților. Acestea includ:

Soluții pentru săli de întâlnire la distanță și hibride pentru colaborare și productivitate sporită în companii și în mediul educațional

Soluții de transmisiuni video în direct pentru streaming de conținut de nivel profesional ușor de realizat în scopuri educaționale, de afaceri și de creare de conținut

Soluții de acces la birou și la distanță pentru productivitate sporită, economie de spațiu și ergonomie într-un peisaj de lucru hibrid în continuă evoluție

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*