Orange Romania ne crede prosti?

Sa zicem ca un client Orange isi ia un iPhone 3GS. La scurt timp se trezeste ca jucaria se incinge neasteptat de mult si bateria tine doar 3 ore. Omu merge cu telefonul la Orange, sa primeasca alta in loc, sau macar o explicatie…

Ghici ce zice Orange, 3 zile mai tarziu?

“…Apple nu ne permite sa inlocuim niciun iPhone fara aprobare…”

WTF? Nu cred ca domnu’ Popescu de la Cluj are nevoie de aprobarea Apple din California pentru a inlocui un telefon de sute de euro.

Mi se pare mie, sau Orange Romania ne crede prosti?

20 Comments

  1. Se pare ca da. Tipic “ROMANESTE” . Cand americanii au avut problema cu primele 3G albe la care se crapa carcasa, Apple le inlocuia imediat fara probleme.

  2. Si eu am avut o problema asemanatoare si mi-au trimis telefonul in service. In plus au si gresit problema raportata de mine. Se poate face ceva?

  3. Normal ca ne crede prosti, welcome to Romania, creadeam ca pana acum ai invatat ca asa stau treburile in Romania.
    Nu-ti convine, asta este, stai cumntel in banca ta si asteapta… ce? nu stiu, poate iti dam noi un semn.
    Crezi ca domnului Popescu de la Cluj i s-a intamplat prima oara???
    Ia sa ii dam nitzelush mai mult in judecata sa vedem le mai convine sa isi bata joc de clienti?
    Cand vor avea de platit daune de catev milioane de lei noi atunci sa vezi ce dispar constangerile…
    Have a nice day and again welcome…

  4. ne spui te rog si noua care versiune era in caz ca mai intampina si altcineva asemenea probleme?

  5. @fressh: nu conteaza versiunea, conteaza ideea. putea sa fie si un nokia sau un samsung.

    @daniesy: reclamatii la OPC si le ceri sa iti inlocuiasca telefonul pe loc!

  6. @adrian boioglu:
    Problema la mine era ecran ciobit in colt (pe care nu l-am observat deoarece am cumparat folie protectoare si am lipit-o in magazin) si incalzire mare. Mi-au spus ca tre trimis in service inainte sa mi-l schimbe ca sa confirme si ca daca era orice alt telefon mi-l schimba pe loc. Si mi-au scris ca defect ca nu se vede bine pe ecran si ca is probleme de contrast..dar merge perfect ecranu. Deci il voi primi inapoi fix la fel si il voi trimite din nou. Asa stau eu o luna fara telefonul pe care am dat 25 de milioane…OPC-ul sigur o sa spuna ca trebuia sa ma uit atent la ecran :(

  7. @adrian boioglu:
    Problema la mine era ecranul ciobit in colt (pe care nu l-am observat deoarece am cumparat folie protectoare si am lipit-o in magazin) si incalzire mare. Mi-au spus ca tre trimis in service inainte sa mi-l schimbe ca sa confirme si ca daca era orice alt telefon mi-l schimba pe loc. Si mi-au scris ca defect ca nu se vede bine pe ecran si ca is probleme de contrast..dar merge perfect ecranu. Deci il voi primi inapoi fix la fel si il voi trimite din nou. Asa stau eu o luna fara telefonul pe care am dat 25 de milioane…OPC-ul sigur o sa spuna ca trebuia sa ma uit atent la ecran :(

  8. Pe langa OPC se poate da si un mail catre Apple, un raspuns din partea lor ar rezolva situatia, din ce am citit pe diferite forumuri, Apple schimba telefoanele pentru asemenea probleme in mod regulat.

  9. Cel mai bine domnul cu problema sa trimita un email celor de la Apple si sa le aduca la cunostinta situatia din minunata noastra Rromania!
    Eu cred ca problema este alta-ori nu exista cmunicare intre Orange si Apple ori cei de la Orange sunt niste incompetenti si se comporta ca niste bisnitari(adica fac bisnita)!

  10. Situatia nu e favorabila consumatorului, dar e vorba de termeni contractuali. Eu ii inteleg perfect intrucat conditiile contractului intre cele doua companii au fost formulate de Apple.

  11. @adrian boioglu:
    A avut cineva problema asta sau pur si simplu ai gandit tu asa.. Am un iphone clasic si as vrea sa fac un upgrade la 3GS dar decat sa am problemele astea mai bine raman la clasic. Si asta pe care il am dupa o jum de ora de wireless se cam incinge neobisnuit dar nu exagerat.

  12. @Drey: tu ce crezi? am inventat o poveste de dragul unui post? WTF?

    NU! situatia este cit se poate de reala. Din respect pentru cel care mi-a relatat istoria am ales sa-i protejez identitatea si sa public tot mailul de la Orange (oricit de savuros si plin de scuze incompetente era) si toate detaliile problemei.

  13. Eu cred ca sunt singurul care a avut o experienta placuta cu iPhone+Orange.
    Dupa cam 7luni(are 24 de garantie) de folosinta a murit wifi-ul la iphone. Am fost cu el in service orange in pipera(langa politie), l-au testat, resoftat si in 30 min mi-au dat unul nou fara sa comenteze deloc.
    Mi-au explicat ca NU repara telefoanele stricate si ca TREBUIE sa fie o problema CLARA sa le poata schimba. Daca nu este o problema permanenta (apare doar din cand in cand) atunci telefonul trebuie sa stea la ei in service pentru teste.
    Treaba cu ecranu spart este discutabila. E ca si cum te-ai intoarce la reprezentanta auto sa reclami ca ti-au vandut o masina cu parbrizu spart, nu zice nimeni ca nu ai dreptate, dar e un lucru pe care trebuia sa-l vezi la cumpararea produsului.
    Bafta

  14. va salut tin sa va anunt ca am avut probleme mari cu 3gs care mi-a decolorat carcasa din cauza procesorului ,acum ma trecut la 3 g inapoi ,astept sa vad ce se va intampla ,deocamdata e in service ,sa speram ca acum il vor face sau imi vor schimba carcasa

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*