MIZAR o numește pe Carmen Cristescu în funcția de Manager de Marketing & E-commerce

Carmen Cristescu. FOTO Sunday PR

MIZAR, retailer de fashion cu tradiție pe piața din România, ce propune articole de îmbrăcăminte premium pentru femei, o numește pe Carmen Cristescu în funcția de Manager de Marketing & E-commerce.

Din această poziție, Carmen va coordona implementarea strategiilor de marketing omnichannel și direcția creativă a campaniilor de promovare pentru brandul de modă și site-ul mizar.ro. Parcursul său profesional se suprapune cu evoluția și obiectivele brandului MIZAR. Carmen Cristescu are peste 14 ani de experiență în industrie, ocupând, în ultimii ani, funcția de Marketing Manager pentru brandurile din portofoliul Peeraj Brands International și, anterior, New Look România. Ea a mai deținut și poziția de Head of PR în cadrul Carrefour România și Communication Consultant pentru Porter Novelli România.

Acum se alătură echipei de management MIZAR și face un nou pas în dezvoltarea sa profesională.

”Sunt încântată să mă alătur echipei MIZAR și să continui să lucrez într-un domeniu care pune accent pe strategie, performanță și inovație în marketing. Ne propunem să devenim lideri în industria de fashion românească, să fim recunoscuți la nivel național și, de ce nu, și internațional, pentru ceea ce ne definește: calitate, excelență în serviciile oferite și apetența către îmbunătățire constantă.” a declarat Carmen Cristescu.

Cu dorința de a deschide noi teritorii de comunicare și de a crea experiențe plăcute pentru fiecare dintre clienții MIZAR, Carmen este pregătită să demareze noi proiecte cheie pentru strategia de marketing a business-ului.

”Misiunea mea este să aduc MIZAR în garderoba cât mai multor femei. Să spun povestea de succes a brand-ului și să-l pun pe harta marilor retaileri români. Vreau să-l cresc frumos, să devină prima alegere de shopping pentru femei atunci când sunt în căutare de produse de calitate, 100% românești, diferite, versatile.” a mai declarat Carmen Cristescu.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*