Logitech promite transparență în ceea ce privește impactul emisiilor de carbon

Impactul produselor Logitech asupra mediului înconjurător, FOTO Logitech
Impactul produselor Logitech asupra mediului înconjurător, FOTO Logitech

Prima companie de produse electronice care le va oferi consumatorilor informații detaliate despre impactul produselor din portofoliul său asupra mediului înconjurător

Logitech International, producătorul de produse periferice, se angajează să comunice impactul de carbon al tuturor produselor sale pe ambalaje și pe site-ul companiei. Se așteaptă ca primele etichete care vor prezenta impactul emisiilor de carbon să apară pe produsele din categoriile sale de gaming la sfârșitul acestui an, urmat de întregul portofoliu de produse.

Logitech este prima companie de produse electronice pentru consumatorii direcți care va furniza o etichetare detaliată a impactului emisiilor de carbon pe ambalajele produselor din întregul portofoliu. În acest sens, intenționează să responsabilizeze și să colaboreze cu consumatorii, oferindu-le informații despre alegerile de cumpărare pe care le fac. De asemenea, dorește să înceapă o schimbare în întreaga industrie pentru a reduce dramatic impactul emisiilor de carbon asupra mediului.

Fiind o companie de dezvoltare premiată, Logitech își propune să realizeze dispozitive sustenabile pentru toate brandurile din portofoliu și căută modalități de a reduce impactul pe care produsele sale îl au asupra mediului pe tot parcursul procesului de proiectare. Până acum, impactul carbonului nu a fost vizibil pentru consumatorii care doresc să înțeleagă mai bine deciziile lor individuale asupra mediului. Acum, transparența etichetării Logitech în ceea ce privește amprenta de carbon va cuantifica acest impact, îl va comunica consumatorilor și îi va responsabiliza să ia decizii de cumpărare mai informate.

„Recunoaștem amploarea provocărilor de mediu cu care se confruntă astăzi planeta noastră”, a spus Bracken Darrell, președinte și CEO al Logitech. „Ne dublăm eforturile pentru a reduce impactul asupra mediului, dar nu putem face acest lucru singuri. Prin comunicarea impactului emisiilor de carbon ale produselor noastre ne dezvoltăm și colaborăm cu consumatorii pentru a îmbunătăți lumea. Carbonul este noua calorie – trebuie să știm cât consumăm. De asemenea, invităm alte companii să se alăture Logitech pentru a aduce schimbări pozitive, oferind transparență deplină asupra produselor lor. Va fi nevoie de un efort la nivelul întregii industrii pentru a face cu adevărat diferența.”

Transparența impactului de carbon extinde angajamentul luat de Logitech în ceea ce privește sustenabilitatea produselor, ambalajelor și operațiunilor sale. În 2019, Compania a neutralizat emisiile de dioxid de carbon în ceea ce privește produsele de gaming din portofoliul, și-a anunțat susținerea Acordului de la Paris, angajându-se să-și limiteze amprenta de carbon pentru a sprijini obiectivul ambițios de 1,5°C și s-a angajat să fie alimentată Compania exclusiv cu energie regenerabilă până în 2030.

Calcularea impactului carbonului
Impactul carbonului este o măsurare cuantificabilă recunoscută, aliniată eforturilor de acțiune climatică. Logitech a dezvoltat de-a lungul mai multor ani o modalitate de analiză a ciclului de viață (LCA) care reflectă impactul de carbon al unui produs de-a lungul unui ciclu de viață, de la materiile prime până la fabricație, distribuție, utilizarea produsului de către consumatori și, în final, închiderea ciclului. Aplicarea instrumentelor LCA și a expertizei de proiectare permit companiei să analizeze impactul de carbon, toxicitatea și circularitatea diferitelor produse și materiale de ambalare.

Pentru a sprijini integritatea calculelor interne, Logitech va lucra cu terți renumiți în domeniu precum Natural Capital Partners, iPoint Group și un verificator independent pentru a analiza și valida critic impactul de carbon la nivel de produs la standardele de certificare DEKRA. Logitech comunică în mod voluntar informații despre amprenta de carbon a produsului și va oferi acces online la metodologia și protocolul aplicat, respectând cuantificarea și comunicarea amprentei de carbon sau standardele de etichetare prezentate de ISO 14067 și ISO 14026.

„Vedem din ce în ce mai mulți consumatori care caută declarații clare, transparente și credibile ale măsurilor luate de către companii” a declarat Rebecca Fay, director de marketing al Natural Capital Partners. „Aplaudăm programul de transparență a impactului de carbon al companiei Logitech, care este o completare ideală a certificării CarbonNeutral(R) produselor sale și demonstrează cu adevărat că este o companie angajată în reducerea emisiilor de carbon. ”
„Crearea transparenței pentru amprentele de carbon ale produselor unei companii este un pas important spre reducerea gazelor cu efect de seră și, prin urmare, în lupta împotriva schimbărilor climatice”, a declarat Martina Prox, strategie de sustenabilitate, iPoint Group. „Așteptăm cu nerăbdare să continuăm colaborarea cu Logitech pentru calcularea și analiza amprentei de carbon a portofoliului lor de produse.”

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*