KADRA, singurul brand românesc aflat în top 5 furnizori de soluții de acces, după producători internaționali de renume

KADRA, singurul brand românesc aflat în top 5 furnizori de soluții de acces, după producători internaționali de renume

Cu o valoare estimată de 67 milioane de euro, piața sistemelor de acces automat înregistrează un trend ascendent, pe fondul dezvoltării sectorului construcțiilor. Aceasta este una dintre concluziile recentului studiu publicat de MKOR, primul dedicat segmentului sistemelor de acces automat din România. Cu primele 3 poziții ocupate de producători internaționali de renume, KADRA este singurul brand românesc aflat în top 5 furnizori de soluții de acces. Cu vânzări anul trecut de aproape 26 milioane de lei și o cotă de piață de 7.7%, KADRA, singurul furnizor integrat de soluții automate de acces, este un jucător important situându-se pe cea de-a patra poziție a celor mai importante branduri din industria sistemelor de acces automat din România.

Sectorul nerezidențial (cu segmentele comercial și industrial-logistic) este principalul client al companiilor care operează pe piața soluțiilor automate de acces, aducând 72% din vânzări. Studiul publicat de MKOR indică faptul că această piață a ajuns la un grad superior de maturizare față de anii trecuți, focusul clienților mutându-se de la preț la calitatea produselor. Beneficiarii sunt tot mai interesați ca, pe lângă calitatea premium, produsele să aibă garanții extinse și servicii post-vânzare. KADRA, one stop shop care pune la dispoziție soluții și sisteme de acces personalizate, pentru toate tipurile de construcții își asistă clienții de la faza de consultanță, proiectare și montaj până la service și totodată asigură și mentenanță, ceea ce înseamnă concret o optimizare a costurilor proiectelor.

Cu o rată de creștere mai puțin accelerată decât anul trecut, conform INS, piața sistemelor automate de acces se va înscrie pe același trend ascendent în următorii 2 ani, estimându-se că va ajunge la 459 milioane de lei, înregistrând o creștere de 37% .

Cum a influențat pandemia de Covid-19 piața sistemelor de acces automat din România

Pandemia de Covid-19 a condus la o creștere accelerată a interesului cumpărătorilor pentru sisteme de acces controlat și acces controlat contactless, care reduc substanțial riscul de contaminare și răspândire a bolilor. Studiul realizat de MKOR arată că cererea de sisteme de acces contactless a crescut în ultimul an cu 10% față de perioada anterioară și estimează că piața sistemelor contactless va ajunge la 20% până în 2026.

Cel mai mare și vechi furnizor de soluții integrate de acces din România, KADRA este compania care a introdus în România prima ușă batantă de salon, Tormed S, produsă în acest moment de companie alături de un mare producător european și pentru alte țări. Ușile medicale contactless de la KADRA răspund rigorilor medicale și necesităților de siguranță ale pacienților și au avantajul că se deschid fără să fie atinse, iar astfel previn transmiterea infecțiilor nosocomiale și riscul contaminării cu agenți patogeni. Soluțiile automatizate de acces de la KADRA (uși automate de spital, uși rapide pentru accesul rapid al ambulanțelor etc) au fost introduse în peste 80 de spitale de stat și private din toate regiunile țării. Interesul pentru instalarea sistemelor de acces contactless a crescut nu doar în sectorul medical, ci și în cel nerezidențial, în general, fie că este vorba despre clădiri de birouri, gări sau aeroporturi, fie de clădiri industriale sau comerciale. În cazul clădirilor noi sau a celor care au suportat reparații capitale a existat o preferință mai accentuată pentru instalarea sistemelor de acces controlat și acces controlat contactless. De la clădiri industriale, comerciale sau de birouri până la stadioane, aeroporturi sau gări, în domeniul nerezidențial sau cel rezidențial, KADRA oferă beneficiarilor soluții personalizate, complete și inovatoare.

Viitorul este Smart!

Studiul realizat de MKOR subliniază că marea majoritate a furnizorilor și experților de pe piața sistemelor automatizate de acces estimează că acest segment va crește pe fondul trendului ascendent din sectorul construcțiilor, a nevoii de securitate și acces controlat în contextul pandemiei, dar și al ratei mai mari de adopție a noilor tehnologii. De altfel și proiectele de Smart Mobility înregistrează o creștere spectaculoasă, conform datelor oferite de aceeași sursă – cu 75% mai mult în 2021 față de 2020. Anul trecut, s-au implementat 260 de proiecte de Smart Mobility, dintre care 44 au reprezentat optimizări de parcări. Soluțiile de smart parking alături de stațiile de încărcare pentru mașini electrice sunt printre cele mai populare soluții de acest gen din România – subliniază analiza de piață realizată de MKOR. În aceste domenii, KADRA a adus mai multe premiere pe piata românească de profil: este prima companie care a introdus plata cu cardul și opțiunea plății contactless cu smartphone-ul la stațiile automate de plată a parcării.

„Soluțiile de Smart Mobility sunt o prioritate pentru KADRA”, spune Octavian Fanea, CEO-ul companiei. „Ne dorim să reconfigurăm spațiul cotidian urban astfel încât oamenii să se simtă confortabil, liberi și în siguranță. E îmbucurător că tot mai multă lume înțelege nu numai că viitorul este smart, ci și că este aici”, mai spune CEO KADRA.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*