Integratorul de servicii de automatizare Encorsa susține digitalizarea și eficientizarea relației Electrica Furnizare cu clienții prin implementarea unui asistent digital bazat pe inteligență artificială

FOTO Goya PR

Encorsa, integrator de servicii de transformare digitală prin tehnologii de hiper-automatizare de tip low-code și no-code, Robotic Process Automation și inteligență artificială, a finalizat implementarea unui asistent digital pentru Electrica Furnizare. Soluția bazată pe inteligență artificială are ca scop principal simplificarea și eficientizarea interacțiunii digitale a clienților cu compania, unul dintre cei mai importanți furnizori de energie electrică, gaze naturale și servicii din România.

Denumită E-chat, noua soluție de tip chatbot dezvoltată în Portalul DRUID funcționează ca un „angajat digital” care simplifică procesul prin care clienții pot contacta online compania, prin electricafurnizare.ro, și reduce semnificativ timpul de răspuns la solicitările clienților. Asistentul digital înțelege solicitările venite din partea celor cu care conversează și lucrează pe baza unor reguli predefinite, învățând de pe urma fiecărei interacțiuni prin tehnologii avansate de inteligență artificială.

„Soluția E-chat reprezintă un pas esențial în digitalizarea și automatizarea interacțiunii cu clienții, creând o experiență digitală accesibilă celor care au întrebări sau solicitări privind serviciile lor. Asistentul digital poate fi proiectat și antrenat foarte rapid de către orice echipă, fără să fie nevoie de abilități de programare, astfel încât să poată răspunde imediat, în timp real, la cele mai frecvente întrebări ale clienților, putând îndeplini și alte servicii. În acest fel, echipa de relații cu clienții câștigă timp pentru activități care creează mai multă valoare, iar clienții găsesc mai ușor soluții adaptate nevoilor lor și modului lor de interacțiune, chatbot-ul fiind astăzi principalul canal de comunicare al Generaţiei Y, în detrimentul contactului tradițional, direct sau prin telefon”, spune Cătălin Profir, CEO și co-fondator Encorsa.

Chatbot-ul îndeplinește și alte servicii precum raportarea indexului pentru factură, efectuarea de reclamații și încheierea unei convenții de consum. Instrumentul digital poate fi folosit atât de clienții existenți ai companiei, cât și de vizitatori ai site-ului. Dacă un utilizator nu este client Electrica Furnizare, acesta beneficiază în aplicație de un meniu ce cuprinde ofertele la energie electrică, gaze naturale, soluții pentru casă, cât și detalii legate de modalitatea de contractare online și toate informațiile despre liberalizarea pieței de energie.

„Comportamentul consumatorilor este în continuă schimbare și de aceea încercăm în fiecare zi să găsim soluții rapide pentru a accelera procesele din interacțiunea cu aceștia. Aceste aplicații automatizate sunt pentru noi mai mult decât un trend în marketing pentru că reușesc să revoluționeze interacțiunea cu clienții și să crească gradul de eficiență, așa cum reiese și din feedback-ul primit de noi. În plus, soluția digitală creată de Encorsa ne ajută mereu să fim adaptați la o piață aflată în continuă mișcare și să oferim oamenilor experiențe digitale mai bune fără a le cere să descarce o nouă aplicație”, declară Corina Vasile, Director Analiză Piață și Experiență Client în cadrul Electrica Furnizare.

Encorsa are peste 10 ani experiență de consultanță în domeniu și este specializată în utilizarea de tehnologii low-code și no-code, AI, RPA, Chatbots și Business Process Management (BPM) pentru a furniza soluții companiilor care vor să se adapteze rapid unei piețe dinamice. Compania a implementat cu succes peste 50 de proiecte complexe, ce vizează transformarea digitală, în organizații precum Electrica Furnizare, Impetum Group, Green Group, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), BCR Asigurări de viață, PwC sau Deloitte.

Electrica Furnizare are o experiență de peste 120 de ani pe piața de energie electrică, fiind parte a Grupului Electrica, și este o companie cu capital majoritar privat, listată la Bursa de Valori București (BVB) și London Stock Exchange.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*