În prag de Black Friday, compania autohtonă Retargeting Biz vine în ajutorul magazinelor online cu o soluție de marketing automatizat all-in-one

Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz.

Platforma Retargeting Biz vine în întâmpinarea magazinelor online cu un ghid specializat pentru Black Friday și o serie de îmbunătățiri la nivelul campaniilor, utilizatorii având acces la o arhivă bogată de șabloane, bannere, rame, stickere, animații și texte auto-generate specifice perioadei de reduceri.

În 2020 s-au înregistrat peste 500,000 de tranzacții la nivel național în ziua de Black Friday, aproape dublu față de cifrele din 2019, aproximativ 4,500-5,000 de tranzacții într-un singur minut, în special în primele ore ale zilei.

“Fenomenul Black Friday nu mai poate fi de mult ignorat. În 2020 s-au înregistrat peste 500,000 de tranzacții la nivel național în ziua de Black Friday, aproape dublu față de cifrele din 2019. Dacă analizăm rezultatele, ne apropiem ușor de 4,500-5,000 de tranzacții într-un singur minut, în special în primele ore ale zilei. Iar faptul că mai bine de jumătate din toate aceste tranzacții sunt făcute dintr-un singur click nu face decât să confirme ritmul accelerat caracteristic perioadei” susține Rareș Bănescu, CEO Retargeting Biz. “Majoritatea clienților noștri au înregistrat volume de trafic și vânzări chiar și de trei ori mai mari pe 13 Noiembrie (data oficială Black Friday în 2020 în România), iar anul acesta ne așteptăm la menținerea, dacă nu chiar accentuarea acestor tendințe” adaugă Rareș.

La scurt timp după lansarea oficială a noii versiuni a platformei în această toamnă, aplicația Retargeting Biz conține acum și un ghid detaliat, plin de sfaturi practice și explicații pas cu pas referitoare la pregătirea, implementarea și eficientizarea campaniilor de Black Friday, ce poate fi descărcat cu ușurință, direct din aplicație.

“Magazinele online trebuie să aibă în vedere faptul că în această perioadă acțiunea de cumpărare este extrem de rapidă, așadar este necesară eliminarea tuturor elementelor care îngreunează procesul de cumpărare. Scopul nostru a fost să le permitem comercianților din mediul digital să se concentreze pe procesul de vânzare și să îl poată maximiza implementând planul de acțiune recomandat de specialiștii noștri. Printre beneficiile aplicării acestor strategii se numără evidențierea canalelor și tipurilor de reclame cu impact imediat, dar și optimizarea implementării acestora, administrându-le pe toate din aceeași platformă și având la îndemână resurse creative variate și atractive, precum și texte predefinite specifice perioadei Black Friday.” relatează Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz.

Folosirea creativelor cu design deosebit și a textelor autogenerate cu tematică de Black Friday a adus întotdeauna rezultate vizibile, ceea ce a determinat Retargeting să continue dezvoltarea acestora.

“Depășirea eventualelor provocări de ordin tehnic sunt un element cheie al pregătirilor de Black Friday. Înțelegând proporțiile acestui eveniment, am asigurat servere suplimentare pe toată perioada sezonului reducerilor, pentru a conferi și mai multă siguranță utilizatorilor platformei noastre” completează Rareș Bănescu.

Despre Retargeting Biz

Retargeting Biz este o platformă automatizată de marketing menită să ajute magazinele online în atragerea de trafic nou și îmbunătățirea performanțelor în materie de vânzări (ex. optimizarea ratelor de conversie și a volumului de vânzări, minimizarea costurilor de conversie și a ratelor de abandon coș, etc.).

Prezent deja în 4 țări – România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, Retargeting Biz folosește Inteligență Artificială și tactici avansate de automatizare, permițăndu-le magazinelor online să analizeze până în cel mai mic detaliu comportamentul utilizatorilor și să le ofere acestora o experiență personalizată, ce aduce rezultate net superioare practicilor standard ale industriei.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*