Fashion House Pallady a început predarea spațiilor comerciale către chiriași

Fashion House Pallady a început predarea spațiilor comerciale către chiriași

Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outlet-uri la nivel european, a început astăzi predarea spațiilor comerciale din Fashion House Pallady către chiriași. Dezvoltat în partea de est a Bucureștiului, la ieșirea pe autostrada A2, noul Outlet Centre își va deschide porțile pe 25 martie 2021.

Puma este primul brand care se alătură Fashion House Pallady și demarează lucrările de amenajare ale noului magazin. În lunile următoare, noi branduri vor intra în outlet-ul care va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați.

Proiectul, în valoare totală de 25 de milioane de euro, va fi dezvoltat în două etape și va include 60 de magazine, dar și restaurante și o zonă de joacă pentru copii. Fashion House Pallady este închiriat în proporție de peste 50% și va oferi clienților acces la mărci internaționale de top, cu reduceri de până la 70%, pe tot parcursul anului.

„Ne bucurăm să-i întâmpinăm pe primii noștri chiriași în Fashion House Pallady din București. Puma este primul brand care ni se alătură acestui proiect ambițios care își propune să ofere bucureștenilor, și nu numai, o nouă experiență de smart shopping. Dezvoltarea acestui nou proiect demonstrează în mod clar potențialul de creștere al pieței de fashion retail, mai ales acum când românii au devenit mult mai atenți la raportul calitate-preț, un context care favorizează ambele centre outlet. Credem că Fashion House Pallady va reprezenta un atu în misiunea noastră de a inova viitorul experienței de cumpărături”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului Fashion House.

În ultimii 12 ani, Fashion House Outlet Centre Militari a consolidat modelul de outlet, oferind clienților reduceri masive în fiecare zi, iar Fashion House Pallady va susține această cerere aflată pe un trend ascendent. Varietatea de magazine de brand, standardul ridicat al serviciilor împreună cu locația vor atrage atât bucureștenii, cât și vizitatorii din împrejurimi, și suntem încrezători că Fashion House Pallady are un potențial mare de creștere și că se va impune rapid ca destinație de smart shopping pe harta comercială a orașului”, a declarat Brendon O’Reilly, Director General, Fashion House Group.

Fashion House Pallady va aduce un nou concept cu galerii în aer liber, care vor imita aspectul clădirilor din Bucureștiul de altădată, oferind, astfel, experiențe unice pentru întreaga familie, într-un peisaj inedit, cu arhitectură Belle Epoque. De asemenea, spațiul din jurul outlet-ului va beneficia de investiții semnificative în amenajare, menite să creeze o atmosferă plăcută de petrecere a timpului liber.

Poziționat strategic, Fashion House Pallady își propune să devină o importantă atracție comercială. Amplasat într-un punct care converge traficul din zona de sud a țării și autostrada A2, principalul drum către Marea Neagră, outlet-ul acoperă o zonă cu peste 3 milioane de potențiali clienți.

Outlet-ul va face parte dintr-un parc de retail și de agrement de mari dimensiuni, proiect care își propune să devină una dintre principalele destinații de cumpărături și petrecere a timpului liber din România.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*