evoMAG: Cele mai vândute produse sunt telefoanele mobile, televizoarele, componentele PC și laptopurile

Mihai Pătrașcu, CEO EvoMAG

Cea mai mare comandă aici a fost în valoare de aproape 90.000 de lei și a vizat achiziția a peste 100 de monitoare LED

Peste 50% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday

București, 11 noiembrie 2022 – Campania de Black Friday, desfășurată de evoMAG, în acest an, a scos în evidență preferințele românilor în materie de echipamente electronice. Astfel, până în prezent, cele mai vândute produse în campania de reduceri Black Friday 2022 la evoMAG au fost:

Telefoanele mobile – peste 7.000 de unități;

Televizoarele – peste 10.000 de unități;

Laptopurile – peste 4.000 de unități;

Componentele PC – peste 10.000 de unități;

Electrocasnice – peste 7.000 de produse (espressoare, aparate frigorifice, aspiratoare verticale, mașini de spălat rufe, aspiratoare robot);

Monitoare LED – peste 3.500 de bucăți.

Cea mai mare comandă plasată de o persoană fizică a fost un laptop de Gaming Asus, care a costat 21.299 de lei.

Vânzări importante au fost și către companii. Cea mai mare comandă aici a fost în valoare de aproape 90.000 de lei și a vizat achiziția a peste 100 de monitoare LED.

Peste 50% dintre clienți au ales să plătească cu cardul produsele achiziționate de Black Friday, iar aproape un sfert dintre produsele cumpărate au presupus achitarea lor în rate.

Aproximativ 30% din totalul comenzilor au ajuns în lockerele easybox, de unde clienții le-au putut ridica în intervalele alese de ei.

Cele mai mari reduceri din an vizează aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la: televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*