cora își mărește aria și viteza de livrare cu ajutorul Postis

cora își mărește aria și viteza de livrare cu ajutorul Postis

cora  a semnat recent un parteneriat cu platforma digitală Postis, ca parte a strategiei de dezvoltare a serviciului de livrare a produselor pe care clienții le comandă astăzi tot mai des în regim online.

„Este o mutare strategică, având în vedere că, în noul context, cora caută permanent soluții pentru a răspunde nevoilor clienților săi, iar Postis devine un partener-cheie, pentru că ne permite să livrăm în mod optim. Crește astfel aria noastră de livrare și capacitatea de a răspunde în cel mai scurt timp solicitărilor clienților. Parteneriatul cu Postis va avea, sunt sigură, rezultatele așteptate, pentru că avem un partener dinamic, agil, adaptat realității”, a spus Claudia Badea, directorul operațional e-commerce cora.ro și directorul hipermarketului cora Lujerului, unul dintre polii de livrare e-commerce ai cora România.

„În ultimul an, contextul pandemic și modificările apărute la nivelul obiceiurilor de cumpărare au accelerat transformarea digitală și prezența tehnologiilor în viața de zi cu zi, de la modul în care lucrăm și relaționăm, până la modul în care facem cumpărăturile. Tot mai multe categorii de produse sunt acum comandate online și livrate la domiciliu, iar produsele alimentare, de uz casnic sau îngrijire nu fac excepție. cora inovează încă o dată în categoria sa și oferă clienților săi, cu ajutorul Platformei Postis, posibilitatea de a comanda cele necesare din confortul și siguranța casei lor, cu opțiuni diversificate de livrare”, a spus Mircea Stan, CEO Postis.

Peste 40.000 de produse cora pot fi comandate online pe www.cora.ro, din categorii diverse precum alimente proaspete și conservate sau congelate, produse pentru casă și familie, electrice și electrocasnice, produse pentru îngrijirea copiilor, băuturi, petshop etc.

cora este deschizător de drum în comerțul online generalist, cu o experiență de peste 7 ani, și continuă să investească puternic pe acest segment, într-un moment în care este limpede că aceasta este direcția principală de evoluție a retailului.

Hipermarketurile cora au fost, de altfel, primele care au contractat serviciile unei companii de food delivery, Foodpanda, pentru livrări în regim expres. A urmat parteneriatul cu Glovo, care susține efortul de creștere a capacității cora de livrare la timp, indiferent de volume. Noile servicii sunt disponibile în toate orașele unde cora este prezentă – București, Cluj, Constanța, Ploiești, Bacău, Baia-Mare, Drobeta Turnu-Severin.

„Parteneriatul cu Postis ne oferă nouă, cora, posibilitatea de a alege soluțiile optime de livrare din punct de vedere al costului și timpului de livrare. Pentru maximizarea rezultatelor, Postis integrează pe platforma sa inclusiv flota auto a cora”, a declarat George Velicu, Director Supply Chain (Retail & E-Commerce) la cora.  În plus, clienții noștri sunt mereu în control, pentru că le oferim permanent vizibilitate, transparență, predictibilitate pe tot traseul comenzii, de la depozit sau magazin până acasă, și acesta a fost unul dintre motivele esențiale pentru care am ales parteneriatul cu Postis”, a mai spus George Velicu.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*